Δεν ξέρω αν… τρελάθηκαν κάποιοι (σοβαροί) αναλυτές, αλλά αν τα δούμε και αυτά τα νούμερα που βγάζουν τα μοντέλα τους, υπόσχομαι ότι…δεν θα (περι)γράψω άλλο!
Πως σας φαίνεται, για παράδειγμα, μελλοντικά ο ΟΤΕ να πιάσει τα…32 ευρώ, η Intracom που λέγαμε πιο πάνω να πάει στα… 15 ευρώ και η ΕΥΔΑΠ να πεταχτεί στα… 40 ευρώ;!
Και άλλα παραδείγματα έχω από ίδιες πηγές, αλλά, δε θέλω να σας… τρελάνω και εσάς, μαζί με εμένα
Την περίπτωση της Λανακάμ…γυροφέρνουν δύο σχήματα, μαθαίνω.
Το ένα μου λένε έχει κάνει και ημιεπίσημη κρούση στους ιδιοκτήτες της, για να τσεκάρει διαθέσεις και αναμένει στο ακουστικό του.
Το δεύτερο κινείται με διαφορετικό τρόπο, προς το παρόν και πρόσφατα παρέλαβε από ειδικό σύμβουλο πολύτιμα στοιχεία για αποτίμηση και προοπτικές. Λέτε να έχουμε σύντομα, νέα…ΚΛΜ;
Μπορεί, όμως, το νήμα να κόψει πρώτη η 3Α, όπου το τοπίο, εκεί που κάποια στιγμή φάνηκε ότι έχει ξεκαθαρίσει, ξαφνικά (!) θόλωσε η ατμόσφαιρα.
Ίσως επειδή είχε υγρασία και νοτιά, οπότε να αναμένουμε μάλλον ευνοϊκότερες συνθήκες και…επάνοδο στη γη της ιδιοκτησίας
Καλά, πολύ καλά πράγματι τα χρηματοοικονομικά στοιχεία και οι προοπτικές της Αλουμύλ, αλλά κάπου χρειάζεται και ο αυτοπεριορισμός της ευλογίας των γενίων ορισμένων, καθώς και ο υπέρμετρος ενθουσιασμός και το πατρονάρισμα.
Ναι μεν το P/E βρίσκεται σε επίπεδα που ελάχιστες εταιρείες διαθέτουν, ακόμα και διεθνώς, αλλά για όλα χρειάζεται να έρθει η ώρα τους
“Κάτι με χαλάει, μα δεν ξέρω τι”, είναι ο στίχος που ταιριάζει γάντι για την ΕΛΓΕΚΑ.
Τζίρος αυξημένος σημαντικά, καλά κέρδη, μα η αποτίμηση βρίσκεται σε πλήρη αναντιστοιχία με την αξία της εταιρείας.
Προτάσεις έγιναν και γίνονται εξ όσων γνωρίζω, αυτό που δεν γνωρίζει κανείς είναι αν ο ιδρυτής και βασικός μέτοχος πάψει να είναι καχύποπτος με όλους
Νοικοκυρεμένη όσο λίγες εταιρείες η Ίλυδα, αλλά έχει μείνει πολύ πίσω σε σχέση με τα…μετοχικά όργια που γίνονται στον κλάδο της, αλλά και γενικότερα.
“Χτυπάει” στο μάτι αρκετών, αλλά ο βασικός της μέτοχος μάλλον δεν έχει λόγους να βιάζεται, ειδικά τώρα που τρέχουν πολλά έργα Πληροφορικής, μικρά, μεσαία και μεγάλα
Αυτά τα έργα των 23 εκατ. ευρώ, ποιος ή ποιοι θα τα πάρουν;
Νέα έργα στρατηγικής σημασίας ύψους 23 εκατ. ευρώ για το λιμάνι Αλεξανδρούπολης, αποφάσισε η Κυβερνητική Επιτροπή προκειμένου ο λιμένας, ο οποίος πρόσφατα εντάχθηκε στο Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών, να αναδειχθεί σε κορυφαίο εφοδιαστικό-μεταφορικό κρίκο, όχι μόνο της ελληνικής, αλλά κυρίως της νοτιοανατολικής Ευρώπης. Συγκεκριμένα προτείνονται τα έργα:
• Αποκατάσταση βαθών / Εκβάθυνση λιμενολεκάνης λιμένα Αλεξανδρούπολης και διαύλου μήκους 2,5 km, προϋπολογισμού 18,5 εκ..
• Οδική σύνδεση της νέας Περιφερειακής Οδού Αλεξανδρούπολης με τις υφιστάμενες λιμενικές εγκαταστάσεις, προϋπολογισμού 4,5 εκ..
Αξίζει να σημειωθεί ότι ολοκληρώθηκε η διαδικασία απαλλοτρίωσης περίπου 200 στρεμμάτων της χερσαίας ζώνης του λιμένα Αλεξανδρούπολης, ύψους 4,5 εκατ., επιλύοντας έτσι μια εκκρεμότητα που ταλάνιζε για 30 και πλέον χρόνια την τοπική κοινωνία της πόλης.
Επιμένει ο ξένος θεσμικός στο πρέσινγκ μεγάλης αλυσίδας τροφίμων, βάζοντας στο παιχνίδι και τις τράπεζες. Σας είχα μιλήσει και προ μηνός περίπου για την ίδια υπόθεση – και τότε χωρίς ονόματα, όπως και τώρα.
Το θέμα δεν είναι να χαλάνε deals για να κάνουμε εμείς του διαδικτυακού Τύπου το…κομμάτι μας, οπότε πιστεύω ότι κατανοείτε τη θέση και συνάμα μόνιμη επιλογή μας.
Διαβάστε ακόμη: