Μεγάλες οι αλλαγές στον οίκο Ferragamo. Τον περασμένο Δεκέμβριο διευθύνων σύμβουλος ανέλαβε ο Marco Gobbetti, τον περασμένο Μάρτιο διευθυντής δημιουργικού ανέλαβε ο 26χρονος Maximilian Davis και η κολεξιόν με την οποία θα κάνει το ντεμπούτο του θα παρουσιαστεί τον Σεπτέμβριο. Ωστόσο ο φημισμένος για τα υποδήματά του και δερμάτινά του οίκος προχώρησε τις αισθητικές αναζητήσεις του ένα βήμα παραπέρα: εγκαινίασε προσφάτως στη Νέα Υόρκη το Ferragamo Soho Concept Store, συνεργαζόμενος με τον ψηφιακό δημιουργό Shxpir (προφέρεται ακριβώς όπως ο Σαίξπηρ).
Ο Ιταλικός οίκος ειδών πολυτελείας χαρακτηρίζει τον με εμβαδόν 241,5 τετραγωνικά μέτρα χώρο ως «συνεργατικό κόμβο» και ως «με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας εμβυθιστική εμπειρία αγορών». Αποκλειστικότητα της μπουτίκ, το 6R3ENE, ένα unisex αθλητικό υπόδημα το οποίο μπορεί να προσαρμοστεί ανάλογα με τις απαιτήσεις του πελάτη· ο οποίος μπορεί να το προσαρμόσει με τη βοήθεια της προβολής ενός ολογράμματος της όλης διαδικασίας.
Το ατού της αγοραστικής εμπειρίας είναι ωστόσο ο κινεζικής καταγωγής και με έδρα τη Νέα Υόρκη Shxpir, ο οποίος σχεδίασε NFT τα οποία οι χρήστες μπορούν να προσαρμόσουν στο προσωπικό έργο τέχνης τους (διαθέσιμες είναι 256 επαναλήψεις και ο οίκος αναλαμβάνει τα έξοδα δημιουργίας τους). Οι επισκέπτες εισέρχονται σε ένα σχεδιασμένο από De-yan κιόσκι με καθρέφτες για προσαρμόσουν το NFT, το οποίο στη συνέχεια διατίθεται από το OpenSea στο blockchain Ethereum. Επιπλέον, οι χρήστες μπορούν να ποζάρουν μπροστά από μια μεγάλη ψηφιακή οθόνη και να γίνει καταγραφή της εμβύθισής τους στον δικό τους NFT κόσμο· το σουβενίρ βίντεο και το NFT στέλνονται αμέσως μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
«Λέω στον κόσμο ότι κάνω παραποιημένη τέχνη επειδή δεν θέλω να με ταυτοποιούν ως καλλιτέχνη» είπε ο Shxpir. «Δεν νιώθω ότι έχω σχέση με τη σύγχρονη τέχνη. Οι ψηφιακοί καλλιτέχνες ξοδεύουν χρόνια ή μήνες στον υπολογιστή δημιουργώντας κάτι και ο κόσμος της τέχνης δεν θεωρεί ότι αυτό έχει κάποια αξία. Μπορείτε να με λέτε “δημιουργό”»