Στην εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα» του ΑΝΤ1 και τους δημοσιογράφους Γιώργο Παπαδάκη και Μαρία Αναστασοπούλου μίλησε σήμερα ο Παναγιώτης Δουδωνής, Γραμματέας Πολιτικού Σχεδιασμού του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής.
Αναφέρθηκε στις «ιδιαιτερότητες του Σιδηροδρομικού Σταθμού της Λάρισας», οι οποίες καταγράφονται και στη σελίδα 7 του παραρτήματος 2, που έδωσε στη δημοσιότητα ο κ. Γεραπετρίτης. «Αυτό είναι το “πάμε κι όπου βγει” σε νομική μορφή, από τη Διοίκηση του ΟΣΕ. Σημείωσαν τις ιδιαιτερότητες αυτές, για να μην βρουν το μπελά τους, γιατί ήξεραν ότι θα γίνει ζημιά. Η στάμνα πάει πολλές φορές στη βρύση, αλλά μία φορά σπάει. Αυτή είναι η πραγματικότητα», σημείωσε ο Παναγιώτης Δουδωνής.
Ο Γραμματέας Πολιτικού Σχεδιασμού του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, ανέδειξε τις αδιαφανείς διαδικασίες που ακολουθήθηκαν για τη μετάταξη του Σταθμάρχη στο δυστύχημα των Τεμπών, ο οποίος δεν πληρούσε το όριο ηλικίας για την προκήρυξη.
«Στις 7 Απριλίου ανοίγει η πλατφόρμα της κινητικότητας, όπου αναφέρεται ως όριο ηλικίας τα 48 έτη. Στις 13 Απριλίου ο εν λόγω Σταθμάρχης έκανε αίτηση, ενώ ήταν 59 ετών, δηλαδή υπερέβαινε την ηλικία. Πώς έκανε την αίτηση; Προφανώς θα του είπε κάποιος: “Κάνε την αίτηση και μην ασχολείσαι με την ηλικία”. Στις 17 Απριλίου κλείνει η πλατφόρμα της κινητικότητας. Στις 25 Μαΐου απαντάει η Υπηρεσία του και λέει ότι είναι όλα καλά και μετατάσσεται. Στις 30 Μαΐου, ο Υπουργός αλλάζει τον κανονισμό στον ΟΣΕ και ορίζει ότι το όριο ηλικίας δεν ισχύει για τις μετατάξεις. Ο Πρωθυπουργός της χώρας δεν έχει αναρωτηθεί ποιο είναι το στέλεχος του κόμματος του, που έκανε το ρουσφέτι; Ο Πρωθυπουργός είναι ο ίδιος το βαθύ αναχρονιστικό κράτος».
Ο κ. Δουδωνής υπογράμμισε ότι κομματικά στελέχη της Νέας Δημοκρατίας βρέθηκαν στο τιμόνι της ΕΡΓΟΣΕ τα τελευταία χρόνια και σημείωσε τις παθογένειες που υπάρχουν στη διαδικασία της αξιολόγησης στο Δημόσιο.
«Στην ΕΡΓΟΣΕ όλο το Διοικητικό Συμβούλιο ήταν στελέχη της Νέας Δημοκρατίας.Στην αρχή, αναλαμβάνει επικεφαλής ο κ. Ακριτίδης, ο οποίος ήταν πρώτος επιλαχών στα ψηφοδέλτια της Νέας Δημοκρατίας στην Κοζάνη. Μετά πάει ο κ. Βίνης, ο οποίος βρισκόταν στο τιμόνι της ΕΡΓΟΣΕ, όταν έγινε και το δυστύχημα. Ποιο είναι το χαρακτηριστικό του κ. Βίνη; Είχε υπογράψει στις εσωκομματικές εκλογές της Νέας Δημοκρατίας την υποψηφιότητα του κ. Μητσοτάκη, ως στέλεχος της ΟΝΝΕΔ. Και τώρα αναλαμβάνει ο κ.Παληός, ο οποίος ήταν εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας στο ΤΕΕ. Πώς μιλάμε μετά για αξιολόγηση;Το ξέρετε ότι πάρα πολλοί Προϊστάμενοι στο Δημόσιο έχουν τοποθετηθεί με ανάθεση ή είναι μετακλητοί του Υπουργού; Και θα βάλουν τον μετακλητό να αξιολογήσει τον Υπάλληλο; Βέβαια, ο Πρωθυπουργός δεν ήξερε για τον ΟΣΕ, αλλά είχε “επιτελικό κράτος”…», κατέληξε ο Παναγιώτης Δουδωνής.
Διαβάστε περισσότερα
- Το οργισμένο τηλεφώνημα του Κυριάκου Μητσοτάκη στον Κώστα Καραμανλή
- Τέμπη: Μυστήριο με τα δύο βαγόνια της εμπορικής αμαξοστοιχίας που «εξαϋλώθηκαν»
- Η ρωσική ομάδα Wagner έβαλε αγγελία για μισθοφόρους στο Pornhub! – Βίντεο
- Εύα Καϊλή: Το ανώτατο ακυρωτικό δικαστήριο απέρριψε το αίτημά της για αποφυλάκιση