Το BYD Seal είναι βγαλμένο από τα πιο εντυπωσιακά όνειρα της κινέζικης φίρμας, της οποίας τα αρχικά σημαίνουν «Build Your Dreams». Για τους μη μυημένους, η BYD ήταν γνωστή σε παγκόσμιο επίπεδο για την πρωτοποριακή της τεχνογνωσία στην ανάπτυξη μπαταριών ισχύος, καθώς και για την καινοτομία στις φιλικές προς το περιβάλλον τεχνολογίες και πλέον έχει εδραιωθεί ως πυλώνας της ηλεκτροκίνησης.

Το BYD Seal είναι ένα δυναμικό sport sedan, με ελκυστική σχεδίαση, ιδανικό για όσους αναζητούν την πολυτέλεια και το στιλ στην καθημερινή, ηλεκτρική τους μετακίνηση. Και κυριολεκτικά ελκύει σαν μαγνήτης τα βλέμματα στο δρόμο., όπως διαπιστώσαμε και στην πράξη, κατά τη διάρκεια της συνύπαρξής μας μαζί του. Προφανώς, για να συμβεί αυτό έχει βάλει το δικό του λιθαράκι ο επικεφαλής σχεδιαστής της εταιρείας, Wolfgang Egger, ο οποίος έχει περάσει από αντίστοιχες θέσεις σε ευρωπαϊκές εταιρείς όπως η Alfa Romeo, η SEAT, η Audi και η Lamborghini.

Στην περίπτωση του Seal, η σχεδιαστική φιλοσοφία «Ocean Aesthetics» της BYD βρίσκει την τέλεια εφαρμογή, με το εντυπωσιακό μοντέλο να διαθέτει δυναμική εμφάνιση, στα όρια του φουτουριστικού. Ξεχωρίζουν τα εμπρός και πίσω φώτα με την ιδιαίτερη σχεδίαση, τις χωνευτές χειρολαβές στις πόρτες που κάνουν την εμφάνισή τους μόλις ο οδηγός πλησιάσει το Seal και φυσικά το σήμα «3.8 s» στο πίσω μέρος, το οποίο δεν παραπέμπει σε κάποια έκδοση αλλά στο 0-100 χλμ./ώρα! Ναι, οι Κινέζοι παίζουν τέτοια μπαλίτσα.

Το εσωτερικό του BYD Seal είναι εξίσου ψαρωτικό

Αντίστοιχα εντυπωσιακή είναι και η εικόνα στα ενδότερα του BYD Seal. Η κορυφαία ποιότητα υλικών με επενδύσεις από τεχνητό δέρμα και suede, συνδυάζεται με την τεχνολογία και την κεντρική οθόνη αφής των 15,6 ιντσών, η οποία εκτός από το ότι είναι υπεύθυνη για την συνδεδιμότητα και ψυχαγωγία των επιβατών, έχει τη δυνατότητα να περιστρέφεται κατά 90 μοίρες. Εσύ απλά επιλέγεις αν σε βολέυει σε κάθετη ή οριζόντια θέση.

Επιπλέον, διαθέσιμη είναι άλλη μία οθόνη 10,25 ιντσών για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, ενώ η θέση οδήγησης είναι άνετη, τα καθίσματα άκρως αναπαυτικά και η εργονομία με την πρακτικότητα σε υψηλά επίπεδα, με τον βασικό εξοπλισμό να είναι παραπάνω από πλήρης και να περιλαμβάνει μεταξύ άλλων:

  • Ψηφιακό βοηθό με φωνητική αναγνώριση («Hi BYD»)
  • Ασύρματη φόρτιση για 2 κινητά
  • Κλιματιζόμενα και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα
  • Θερμαινόμενο τιμόνι
  • Αυτόματο διζωνικό κλιματισμό
  • Γυάλινη πανοραμική ηλιοροφή

Οι επιβάτες στο εσωτερικό του -μήκους 4,8 μέτρων- Seal, απολαμβάνουν άνεση και ασφάλεια, ενώ και ο χώρος αποσκευών είναι ικανοποιητικός με 400 λίτρα διαθέσιμα, ο οποίος μάλιστα συνοδεύεται και από έναν δευτέρο χωρητικότητας 53 λίτρων, τύπου frunk (κάτω από το καπό).

Με ισχύ 530 ίππων το BYD Seal

Σε ότι αφορά την «καρδιά» του, το BYD Seal της δοκιμής μας ήταν διαθέσιμο με έναν ηλεκτροκινητήρα 313 ίππων στο πίσω άξονα και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 218 ίππων στους εμπρός τρόχους, μετατρέποντάς το σε τετρακίνητο με συνολική ισχύ 530 ίππους και 670 Nm ροπής.

Τις επιδόσεις του Seal, τις είχε «προδώσει» το σχετικό σήμα «3.8 s», το οποίο αναφέραμε παραπάνω, οπότε για το 0-100 χλμ./ώρα όντως χρειάζεται μόλις 3,8 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα.

Συνδυάζοντας αυτονομία με επιδόσεις

Η αίσθηση της επιτάχυνσης είναι απίστευτη, η ανάρτηση πραγματοποιεί εξαιρετική δουλειά βγαίνοντας κερδισμένη στη μάχη με τις «ανορθογραφίες» των ελληνικών δρόμων, ενώ την ίδια στιγμή το Seal προσφέρει άνεση και ασφάλεια στους επιβάτες του σε κάθε οδικό δίκτυο, χάρη και στην τετρακίνησή που διαθέτει. Όπως επίσης και την απαραίτητη οδηγική απόλαυση στους πιο «ανήσυχους» οδηγούς.

Παράλληλα, η μπαταρία του Seal με την τεχνολογία «Blade» της BYD, εξασφαλίζει υψηλότερη απόδοση, μεγαλύτερη προστασία σε ενδεχόμενη σύγκρουση και υψηλότερη αντοχή στη χρήση. Φορτίζει με ισχύ έως 150 kW, ενώ για να φτάσει από το 10% στο 80% χρειάζεται 37 λεπτά. Αντίστοιχα, σε wallbox 11 kW, για μία πλήρη φόρτιση θα χρειαστεί 8,6 ώρες. Να σημειωθεί ότι η αυτονομία αγγίζει τα 520 χιλιόμετρα, μία τιμή εφικτή εάν έχεις «ελαφρύ» πόδι και αγγίξεις τα νούμερα που υπόσχεται η BYD, δηλαδή μέση κατανάλωση της τάξης των 18,2 kWh/100 χιλιόμετρα.

Με λίγα λόγια, η BYD με το Seal έκανε το όνειρο πραγματικότητα, αλλά την ίδια στιγμή ανεβάζει τον πήχη για τα επόμενα… όνειρα, καθώς πρόκειται για μία πλήρη και ταυτόχρονα premium επιλογή. Επιπλέον, αποτελεί αντίπαλο δέος για το Tesla Model 3, με την τιμή της έκδοσης AWD Excellence στα 48.990 ευρώ (39.990 ευρώ με την κρατική επιδότηση). Και είναι σίγουρο ότι ακόμη και οι «αρνητές» της ηλεκτροκίνησης, θα παραδεχτούν ότι οι Κινέζοι δεν αστειεύονται.

Διαβάστε ακόμη: