Μπορεί το Dodge Challenger να μην είναι ιδιαίτερα γνωστό στη χώρα μας, όμως δίνει το μήνυμα στο πώς αλλάζουν τα δεδομένα στον μαγικό κόσμο της αυτοκίνησης. Το Dodge Challenger έφτασε στο τέλος του. Είναι το τέλος ενός ταξιδιού που θα συνεχίσει ηλεκτρικά, αλλά με άλλο μοντέλο.
Βέβαια, εάν γυρίσουμε λίγο πίσω τις σελίδες του ημερολογίου, το τέλος του εμβληματικού για τη σπορ αγορά των ΗΠΑ Challenger ήταν γνωστό, το ξέραμε.
Το πεπρωμένο του σφραγίστηκε τα τελευταία δύο χρόνια όπου ουσιαστικά προετοιμαζόμασταν για τον αποχαιρετισμό του.
Το τελευταίο Dodge Challenger βγήκε από τη γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο Μπράμπτον στο Τορόντο του Καναδά, με τη Stellantis να επιβεβαιώνει το τέλος του.
Βαμμένο σε σκούρο μαύρο, το τελευταίο Dodge Challenger ήταν η ισχυρή έκδοση του μοντέλου, η SRT Demon 170, ένα όχημα ικανό να φτάσει τους 1.025 ίππους.
Για να γιορτάσει η Dodge το τέλος του Challenger αλλά και του Charger (επίσης κοντά στη συνταξιοδότηση), τους τελευταίους μήνες η εταιρία παρουσίασε ειδικές σειρές που τις ονόμαζε Last Call. Πρόκειται για ξεχωριστές εκδόσεις, εμπνευσμένες από το παρελθόν με ζωηράδα και λεπτομέρειες σχεδιασμένες ειδικά για αυτή τη σειρά. Επτά διαφορετικές εκδόσεις, πέντε από τις οποίες εισήχθησαν στη Γηραιά Ήπειρο (αποκλειστικά στις πολύ δυνατές αγορές).
Tα limited editions Challenger και Charger φέρουν την αναμνηστική πινακίδα «Last Call» που βρίσκεται κάτω από το καπό και τα γράμματα «Designed in Auburn Hills» και «Assembled in Brampton», υπογραμμίζοντας έτσι το DNA τους.
Η τελευταία δυναστεία Challenger βρίσκεται στην παραγωγή από τον Απρίλιο του 2008. Δεκαπέντε χρόνια ζωής για ένα μοντέλο που παρουσιάστηκε με την ιδέα να προτείνει κάτι που θα μπορούσε να θυμίζει το αρχικό Challenger της δεκαετίας του 1970, προσθέτοντας μοντέρνα στοιχεία. Δεν ήταν εύκολη υπόθεση καθώς το αρχικό Challenger δεν ήταν απλώς ένα αυτοκίνητο, αλλά ένα αληθινό είδωλο της αυτοκίνησης, που πάνω στη σιλουέτα σκιαγραφούσε μια ποπ κουλτούρα που διέσχισε τον κόσμο των αυτοκινήτων
Και τώρα μετά το τέλος του Challenger; Είτε μας αρέσει, είτε όχι (εδώ στην Ελλάδα δεν έχουμε και ιδιαίτερη άποψη καθώς το αυτοκίνητο δεν υπάρχει) η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση θα οδηγήσει στο τέλος του θηριώδους V8 Hemi, παραδίδοντας τη σκυτάλη στο επόμενο ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Και τι γίνεται με το εργοστάσιο Μπράμπτον; Θα υποβληθεί σε εργασίες προσαρμογής και δόμησης για να μπορέσει να προσαρμοστεί –όπως συμβαίνει– στο ηλεκτρικό μέλλον.
Γιαυτό θα παραμείνει εκτός για δύο χρόνια.