Η Qantas Airways Ltd. ανακοίνωσε ότι δεδομένα πελατών που είχαν υποκλαπεί σε περιστατικό κυβερνοεπίθεσης τον Ιούλιο δημοσιοποιήθηκαν πλέον στο διαδίκτυο. Η αεροπορική εταιρεία συνεργάζεται με ειδικούς κυβερνοασφάλειας και τις αρχές της Αυστραλίας για να καθορίσει την πλήρη έκταση της διαρροής.
Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας, η παραβίαση αφορούσε 5,7 εκατομμύρια αρχεία που είχαν αποσπαστεί μέσω πλατφόρμας τρίτου παρόχου.
Τα περισσότερα δεδομένα περιορίζονταν σε ονόματα, διευθύνσεις email και στοιχεία προγραμμάτων τακτικών επιβατών, ενώ σε μικρότερο αριθμό περιλαμβάνονταν διευθύνσεις κατοικίας, ημερομηνίες γέννησης, αριθμοί τηλεφώνου, φύλο και προτιμήσεις γευμάτων.
Η Qantas διευκρίνισε ότι δεν υπήρξε πρόσβαση σε στοιχεία πιστωτικών καρτών, διαβατηρίων ή κωδικών σύνδεσης, ούτε επηρεάστηκαν οι λογαριασμοί των μελών του προγράμματος Frequent Flyer.
Η εταιρεία έχει ήδη εξασφαλίσει δικαστική εντολή από το Ανώτατο Δικαστήριο της Νέας Νότιας Ουαλίας ώστε να αποτραπεί περαιτέρω διαμοιρασμός ή πρόσβαση στα υποκλαπέντα δεδομένα.
Παράλληλα, ενίσχυσε την παρακολούθηση των συστημάτων της και την εκπαίδευση του προσωπικού της σε θέματα ασφάλειας πληροφοριών.
Η Qantas συνεχίζει να συνεργάζεται με το Αυστραλιανό Κέντρο Κυβερνοασφάλειας και την Ομοσπονδιακή Αστυνομία, ενώ έχει προσφέρει υπηρεσίες προστασίας ταυτότητας στους πελάτες που επηρεάστηκαν από τη διαρροή.