Στα επίπεδα περίπου του 1 δις. ευρώ,(940 εκατ. ευρώ για την ακρίβεια) διαμορφώθηκε τελικά το ποσό που κατέβαλε στο σύνολο το κοινοπρακτικό σχήμα Italgas- ομίλου Κοπελούζου, για την απόκτηση μέσα από την διαγωνιστική διαδικασία (που προκήρυξε και διοργάνωσε επιτυχώς το ΤΑΙΠΕΔ), του 100% των μετοχών της ΔΕΠΑ Υποδομών!
Καθώς και του 49% των μετοχών της ΕΔΑ ΘΕΣΣ, (θυγατρικής της ΔΕΠΑ Υποδομών κατά 51%), από την ιταλική ENI gas e luce, που αποτελούσε δέσμευση η οποία είχε ενταχθεί στην προκήρυξη του διαγωνισμού.
Η Italgas, αποτελεί την πρώτη εταιρία διανομής φυσικού αερίου στην Ιταλία και τρίτη μεγαλύτερη στην Ευρώπη, με σημαντικό ενδιαφέρον για την Ελλάδα λόγω γεωγραφικής θέσης αλλά και λόγω των υψηλών ρυθμών ανάπτυξης και των προοπτικών της οικονομίας της χώρας.
Σε συνεργασία με τον ενεργειακό όμιλο του Δ. Κοπελούζου, η Italgas υπέβαλε τελική πρόταση μετά και από την βελτιωμένη προσφορά της προς το ΤΑΙΠΕΔ, ύψους 733 εκατ. ευρώ, στην οποία εάν συνυπολογιστούν διάφορες επιβαρύνσεις της τάξης του 15% συν το ποσό που καταβλήθηκε για την απόκτηση του 49% της ΕΔΑ ΘΕΣΣ από την ΕΝΙ, τότε το συνολικό τίμημα που καταβάλλεται ως αποτέλεσμα της διαγωνιστικής διαδικασίας εκτοξεύεται στα 940 εκατ. ευρώ, ποσό ιλιγγιώδες που ξεπερνά και τις πλέον αισιόδοξες προβλέψεις που έκαναν λόγο για συνολικό τίμημα γύρω στα 800 εκατ. ευρώ!
Υπό αυτή την έννοια, η ιδιωτικοποίηση της ΔΕΠΑ Υποδομών θεωρείται ως άκρως επιτυχημένη αποκρατικοποίηση που απέφερε στο ΤΑΙΠΕΔ και τα ΕΛΠΕ (κάτοχος του 35% των μετοχών) ένα πολύ υψηλό για τα δεδομένα των καιρών τίμημα, συν το κόστος απόκτησης ΕΔΑ ΘΕΣΣ από την ΕΝΙ, που μπορεί να συγκριθεί μόνο με το ιλιγγιώδες ποσό των 2,1 δις. που προσέφερε η Αυστραλιανή Macquarie για να αποκτήσει το 49% των μετοχών του ΔΕΔΔΗΕ!