Τελικά «λευκός καπνός» δεν βγήκε μεταξύ των μεγάλων ομίλων που διεκδικούν την παραχώρηση του ΒΟΑΚ που διαθέτει και πολύ σοβαρό κατασκευαστικό αντικείμενο 1,7 δις.!!!
Μυτιληναίος και Περιστέρης φέρονται να μην βρήκαν σημείο επαφής, ενώ η πρόφαση του Covid δεν επέτρεψε συζήτηση δια ζώσης!
Μολονότι από το Μαξίμου φέρεται να είχε πέσει σήμα «να τα βρουν», καθώς ο πρωθυπουργός δεν επιθυμεί να οδηγηθεί σε εκλογές έχοντας δυσαρεστημένο τον έναν εκ των δύο μεγαλοεπιχειρηματιών, εντούτοις η διαγωνιστική διαδικασία – στην οποία δεν δόθηκε παράταση λίγων ημερών όπως αναμενόταν- προχώρησε κανονικά και νικητής θα αναδειχθεί οποίος δώσει τα περισσότερα για την εμβληματική παραχώρηση της Κρήτης, σε μια πιθανή επανάληψη της Εγνατίας, όπου και τότε Περιστέρης και Μυτιληναίος είχαν διασταυρώσει τα ξίφη τους, με τον πρώτο να δίνει προσφορά 3 φορές πάνω από τον δεύτερο και να παίρνει την παραχώρηση!
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι ο Μυτιληναίος που κατεβαίνει σε κοινοπραξία με τον Ελλάκτωρα, ενδιαφέρεται για τις παραχωρήσεις και εκτιμά ότι η απόκτηση της εν λόγω θα του ενισχύσει το «αφήγημα του Λονδίνου»!
Από την άλλη πλευρά ο Γ. Περιστέρης που κατεβαίνει μόνος του (ΓΕΚ Τέρνα) έχει επενδύσει στρατηγικά στην Κρήτη, τόσο μέσα από το αεροδρόμιο στο Καστέλι, όσο και στο Λιμάνι Ηρακλείου το οποίο διεκδικεί μαζί με τον Γρύλλο της Sky Express απέναντι στον Γκριμάλντι!
Στον διαγωνισμό κατεβαίνει και η Αβαξ με την γαλλική Meridiam.