Ένα από τα μεγαλύτερα πρότζεκτ εκσυγχρονισμού και επανατοποθέτησης στην αγορά ξεκινά η ΔΕΗ προκηρύσσοντας τον διαγωνισμό για την αναβάθμιση 146 εμπορικών καταστημάτων σε όλη τη χώρα.
Το έργο συνολικού ύψους 36 εκ. ευρώ προβλέπει μέσα στην επόμενη διετία την ανάπτυξη 98 νέων καταστημάτων και την αναβάθμιση 48 υφιστάμενων, από τα οποία τα 50 θα είναι στην Αττική, 15 στη Θεσσαλονίκη, 16 στην Πελοπόννησο, 16 στα νησιά κ.α.
Πρόκειται για το επιστέγασμα της εμπορικής πολιτικής της ΔΕΗ, το οποίο σηματοδοτήθηκε πριν από ένα χρόνο με την αλλαγή στο ιστορικό της λογότυπο και την παροχή νέων ποιοτικών υπηρεσιών που εναρμονίζονται πλήρως με την συνολική στρατηγική αναδιάρθρωσης της εταιρείας.
Οι υποψήφιοι θα αναλάβουν την ανακατασκευή υφιστάμενων εμπορικών καταστημάτων πώλησης, την επέκταση του υφιστάμενου δικτύου με την μίσθωση, μελέτη, αδειοδότηση και κατασκευή νέων εμπορικών καταστημάτων σε όλη την Ελληνική επικράτεια, σε νομούς και πόλεις που η ΔΕΗ θα επιλέξει να αναπτύξει το νέο δίκτυο πωλήσεων της.
Η προκήρυξη του διαγωνισμού κάνει λόγο για τριών τύπου καταστήματα, με βάση την επιφάνεια: τα μεγάλα άνω των 200 τετραγωνικών μέτρων, τα μεσαία μεταξύ 80 και 200 τ.μ. και τα μικρά έως 80 τ.μ..