Το project ΔΕΗ myStore που έχει ξεκινήσει εδώ και ένα χρόνο, περιλαμβάνει και ανακαινίσεις καταστημάτων, στο πλαίσιο δημιουργίας μιας ενιαίας και μοντέρνα εμπορικής εικόνας που θα αντικατοπτρίζει τη νέα ταυτότητα της εταιρείας  και με στόχο να παρέχει μία μοναδική εμπειρία πελάτη στη νέα, ψηφιακή εποχή. Το τελευταίο διάστημα άνοιξαν τις πόρτες τους για το κοινό 8 νέα καταστήματα σε Κηφισιά, Αιγάλεω, Πετρούπολη, Ελευσίνα Αττικής και Παγκράτι, καθώς και σε Πρέβεζα, Πτολεμαΐδα, Κατερίνη, Λάρισα, και  σε Πάτρα.

Ακολούθησε πρόσκληση για τις περιοχές Χαϊδαρίου, Ν. Ερυθραίας, Πειραιά, Ν. Σμύρνης, Ν. Ηρακλείου και Βριλησσίων όπου ήδη έγιναν καταστήματα.

Συνολικά, τα νέα, πλήρως ανασχεδιασμένα καταστήματα και Pop-Up σημεία της ΔΕΗ έχουν ξεπεράσει τα 20 με τον μετασχηματισμό του δικτύου να προχωρά δυναμικά, σε όλη την Ελλάδα. Ο αρχιτεκτονικός και λειτουργικός σχεδιασμός των νέων καταστημάτων γίνεται σύμφωνα με τις πιο σύγχρονες τάσεις, με ανοιχτούς, φιλόξενους χώρους και εντυπωσιακό φωτισμό.

Η νέα πρόσκληση της εταιρείας για αιτήσεις μέχρι 30/9/2024 αφορά τη δημιουργία καταστημάτων στις περιοχές Αγία Παρασκευή, Αμπελόκηποι, Βύρωνα, Βάρη, Ζωγράφου, Ίλιον, Κηφισιά, Κορυδαλλός, Νέο Ηράκλειο, Παλαιό Φάληρο και Σεπόλια.

Πώς γίνονται οι επιλογές

Η ΔΕΗ δίνει την ευκαιρία σε ιδιώτες, που θέλουν να αποκτήσουν κατάστημα ΔΕΗ με τη μέθοδο franchise, να γίνουν συνεργάτες του ταχύτατα αναπτυσσόμενου δικτύου της και κομμάτι της νέας πελατοκεντρικής φιλοσοφίας της, μέσω του προγράμματος «ΔΕΗ myStore».

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να συμπληρώσουν τα στοιχεία τους στη σχετική φόρμα για τα καταστήματα ΔΕΗ. Ακολουθεί, συνέντευξη με εξωτερικό συνεργάτη της ΔΕΗ, συνέντευξη με την ομάδα franchise της ΔΕΗ, σύσταση της εταιρείας, υπογραφή σύμβασης συνεργασίας, αγορά αποθέματος και εκπαίδευση από την ομάδα franchise της ΔΕΗ και έναρξη λειτουργίας καταστήματος

Το ΔΕΗ myStore είναι ένα μοντέλο επιχειρηματικής ανάπτυξης ιδιαίτερα ελκυστικό και προσοδοφόρο για τον συνεργάτη-franchisee, το οποίο περιλαμβάνει ανταγωνιστική και ανταποδοτική εμπορική πολιτική, πλήρη υποστήριξη σε όλα τα επίπεδα λειτουργίας του καταστήματος και εξυπηρέτησης των πελατών, συνεχή εκπαίδευση του συνεργάτη-franchisee και του προσωπικού του, συμβουλευτική από εξειδικευμένη ομάδα, εγχειρίδια λειτουργίας και διαφημιστική επικοινωνία εστιασμένη στα καταστήματα ΔΕΗ.

Λειτουργώντας καθημερινά από τις 07:30 έως τις 20:00, καθώς και όλο το 24ωρο για πληρωμές λογαριασμών μέσω του myΔΕΗ 24/7, τα νέα καταστήματα προσφέρουν στους επισκέπτες εξυπηρέτηση σε τρεις ζώνες:
  • Τη ζώνη γρήγορης εξυπηρέτησης,
  • τη ζώνη εξυπηρέτησης από εξειδικευμένους συμβούλους ενέργειας,
  • τη ζώνη ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης myΔΕΗ ServicePoint, όπου οι πελάτες μπορούν να εγγραφούν, να διαχειριστούν και να εξοφλήσουν λογαριασμούς, να υποβάλλουν αιτήματα και να εξυπηρετηθούν ηλεκτρονικά ή να προγραμματίσουν το ραντεβού τους σε ημέρα και ώρα της επιλογής τους.

Νέες υπηρεσίες και προϊόντα

Οι επισκέπτες των νέων καταστημάτων μπορούν να βρουν όλα τα νέα προϊόντα ενέργειας που παρέχει η ΔΕΗ, επί παραδείγματι το ΔΕΗ myHome 4All, το νέο οικιακό κυμαινόμενο προϊόν που δίνει τη δυνατότητα σε νέους και υφιστάμενους πελάτες να μειώσουν το ενεργειακό τους αποτύπωμα, ενώ τους ανταμείβει σε περίπτωση εξοικονόμησης.

Τέλος, οι επισκέπτες μπορούν να ενημερωθούν για όλες τις ενεργειακές λύσεις ΔΕΗ σχετικά με φωτοβολταϊκά συστήματα και αντλίες θερμότητας, ενώ στον ειδικό χώρο τεχνολογίας βρίσκουν έξυπνες συσκευές και λύσεις smart living για να αυτοματοποιήσουν και να βελτιστοποιήσουν την ποιότητα ζωής τους.

Διαβάστε ακόμη: