Η Elliott Investment Management παραιτήθηκε από την μάχη εξαγοράς της Currys (μητρική της Κωτσόβολος), εξέλιξη που οδήγησε σε βουτιά τη μετοχή της βρετανικής εταιρείας ηλεκτρικών ειδών, ανοίγοντας παράλληλα το δρόμο για πιθανή προσφορά από την κινεζική JD.com.

Η αμερικανική εταιρεία δήλωσε ότι «μετά από πολλές προσπάθειες συνεργασίας με το διοικητικό συμβούλιο της Currys, οι οποίες απορρίφθηκαν όλες», δεν είχε τις απαραίτητες πληροφορίες για να υποβάλει τρίτη προσφορά.

Η μετοχή της Currys σημείωσε πτώση έως 11% στο Λονδίνο και διαπραγματεύονταν κοντά στις 57 πένες. Η μετοχή βρίσκονταν περίπου στις 47 πένες πριν από την είδηση της πρώτης προσφοράς τον περασμένο μήνα.

H Elliott είχε καταθέσει δύο προσφορές στις 62 πένες και στις 67 πένες ανά μετοχή τις τελευταίες εβδομάδες, αποτιμώντας την αλυσίδα έως και 760 εκατομμύρια λίρες (977 εκατομμύρια δολάρια), αλλά και οι δύο απορρίφθηκαν από την διοίκηση της Currys, η οποία είπε ότι η εταιρεία αξίζει πολύ περισσότερο.

Η απόρριψη των προτάσεων της Elliott από την εταιρεία λιανικής υποστηρίχθηκε από την μέτοχό της, Redwheel, η οποία επίσης δήλωσε ότι η Currys άξιζε «ουσιαστικά περισσότερο».

Η απόσυρση της Elliott Investment Management θα μπορούσε να ανοίξει την πόρτα για τον κινεζικό γίγαντα ηλεκτρονικού εμπορίου JD.com Inc., που δήλωσε ότι εξετάζει το ενδεχόμενο μίας πιθανής προσφοράς εξαγοράς της βρετανικής εταιρείας. Ωστόσο, καμία πρόταση δεν έχει γίνει προς το παρόν.

Σύμφωνα με τους κανόνες εξαγορών του Ηνωμένου Βασιλείου, η JD.com έχει προθεσμία έως τις 18 Μαρτίου για να ανακοινώσει επίσημα την πρόθεση της να κάνει προσφορά ή να αποχωρήσει.

Από την άλλη πλευρά, η Elliott δεν μπορεί πλέον να κάνει άλλη κίνηση για την απόκτηση της Currys για τουλάχιστον έξι μήνες, εκτός εάν λάβει την έγκριση από το διοικητικό συμβούλιο ή πραγματοποιηθεί άλλη ανταγωνιστική προσφορά.

Το πρόβλημα του πληθωρισμού

Η εταιρεία λιανικής έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον αφού έχασε σχεδόν το 60% της αξίας της σε τρία χρόνια, καθώς οι αγοραστές μείωσαν τις δαπάνες για τα ακριβά ηλεκτρονικά είδη κατά τη διάρκεια της κρίσης κόστους ζωής στη Βρετανία.

Η Currys λειτουργεί περισσότερα από 800 καταστήματα σε οκτώ χώρες, πουλώντας είδη όπως ηλεκτρικές σκούπες, φορητούς υπολογιστές και iPhone, κυρίως σε Βρετανούς καταναλωτές.

Διαβάστε ακόμη: