Σε κερδοφόρα ρότα συνεχίζει να βρίσκεται η εισηγμένη στην αμερικανική κεφαλαιαγορά Costamare με επικεφαλής τον Κωστή Κωνσταντακόπουλο σημειώνοντας κέρδη 91,3 εκατομμυρίων δολαρίων το β’ τρίμηνο του 2024.
Ο Γρηγόρης Ζήκος, Οικονομικός Διευθυντής της Costamare Inc., σχολίασε: «Κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου του έτους, η Εταιρεία πραγματοποίησε καθαρά κέρδη ύψους περίπου 91 εκατομμυρίων δολαρίων. Στο τέλος του τριμήνου, η ρευστότητα ήταν πάνω από 1,1 δισ. δολάρια» και προσέθεσε:
«1) Στον τομέα των containerships, οι συνεχιζόμενες εκτροπές πλοίων γύρω από την Αφρική και μια πρώιμη περίοδος αιχμής, με υψηλότερη από την αναμενόμενη ζήτηση φορτίου, είχαν ως αποτέλεσμα οι τιμές των ναύλων να παραμένουν σε ανοδική τροχιά με φόντο την ανεπάρκεια άμεσης προσφοράς χωρητικότητας.
2) Κατά τη διάρκεια του τριμήνου, ναυλώσαμε σε προθεσμιακή βάση επτά containerships για ελάχιστη περίοδο μεταξύ 2 και 3 ετών. Οι νέες συμφωνίες ναύλωσης αναμένεται να δημιουργήσουν πρόσθετα έσοδα άνω των 220 εκατ. δολαρίων.
3) Η απασχόληση του στόλου των containerships ανέρχεται σε 100% και 88% για το 2024 και το 2025, αντίστοιχα, και συνολικά τα συμβολαιοποιημένα έσοδα ανέρχονται σε 2,4 δισ. δολάρια με εναπομένουσα διάρκεια χρονοναύλωσης 3,5 έτη.
4) Στον τομέα του χύδην ξηρού φορτίου, προχωράμε με τη στρατηγική μας για την ανανέωση του ιδιόκτητου στόλου και την αύξηση του μέσου μεγέθους του, έχοντας ολοκληρώσει την πώληση ενός Handysize κατασκευής 2011 και συμφωνήσει την πώληση ενός Supramax κατασκευής 2009.
5) Ταυτόχρονα αποκτήσαμε δύο πλοία Capesize κατασκευής 2012.
6) Η CBI, η πλατφόρμα εμπορίας χύδην ξηρού φορτίου, διαχειρίζεται εμπορικά έναν στόλο 54 πλοίων, η πλειονότητα των οποίων είναι σε συμφωνίες ναύλωσης με δείκτη. Όπως έχει αναφερθεί στο παρελθόν, έχουμε μια μακροπρόθεσμη δέσμευση στον τομέα, γεγονός που αποτέλεσε στρατηγική απόφαση για εμάς.
7) Τέλος, όσον αφορά τη Neptune Maritime Leasing, η πλατφόρμα αναπτύσσεται σταθερά, έχοντας σήμερα χρηματοδοτεί 25 ναυτιλιακά περιουσιακά στοιχεία για συνολικό ποσό περίπου 285 εκατ. δολαρίων με βάση μια υγιή αγoρά».
ΚΕΡΔΟΦΟΡΊΑ ΚΑΙ ΡΕΥΣΤΌΤΗΤΑ
– Καθαρά κέρδη διαθέσιμα για τους μετόχους $91,3 εκατομμύρια ($0,77 ανά μετοχή) το 2ο τρίμηνο του 2024.
– 2024: Προσαρμοσμένο καθαρό εισόδημα διαθέσιμο στους κοινούς μετόχους ύψους $91,4 εκατ. ($0,77 ανά μετοχή).
– Ρευστότητα 2ου τριμήνου 2024 ύψους $1.118,3 εκατ.
– Νέες συμφωνίες ναύλωσης που καλύπτουν 100% τον στόλο το 2024 και 88% το 2025.
– Συμβατικά έσοδα για το στόλο containerships ύψους περίπου 2,4 δισ. δολαρίων με διάρκεια συμβολαίων κατά μέσο όρο τα 3,5 έτη
– Νέες προσθήκες για επτά containerships, έξι από αυτά σε προθεσμιακή βάση, για περίοδο που κυμαίνεται από 24 έως 36 μήνες και με πρόσθετα συμβατικά έσοδα ύψους 224 εκατ. δολαρίων.
– Σύναψη περισσότερων από 25 συμφωνιών ναύλωσης για τον ιδιόκτητο στόλο ξηρού χύδην φορτίου από το α’ τρίμηνο του 2024.
Διαβάστε ακόμη:
- Ισμαήλ Χανίγια: Νεκρός στο Ιράν ο πολιτικός ηγέτης της Χαμάς – Ανάφλεξη στη Μέση Ανατολή
- Ακτοπλοΐα: Τέλος στα σενάρια μείωσης του ΦΠΑ για εισιτήρια ΙΧ
- Ολυμπιακοί Αγώνες: Το κόστος για «Αθήνα 2004» και «Παρίσι 2024»
- Καιρός σήμερα: Ο Ιούλιος μας αποχαιρετά με δροσιά, πόσο θα φτάσει η θερμοκρασία