Σε μεταβιβάσεις προς την Mondelez Europe GmbH σημάτων, τεχνογνωσίας, εξωτερικής παραγωγής, λειτουργιών προμηθειών και εργαζομένων προχώρησε η Chipita Global.

Οι κινήσεις  αυτές κρίθηκαν απαραίτητες για την ορθή λειτουργία της εταιρείας, προκειμένου να ολοκληρωθεί η ενοποίησή της με τις λοιπές εταιρείες του ομίλου κατά τα εταιρικά μοντέλα που υιοθετούνται από την Mondelez παγκοσμίως.

Ειδικότερα, στο πρόσφατο διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας στις 30 Ιουνίου αποφασίστηκε να πουληθούν/μεταβιβαστούν προς την Mondelez Europe GmbH η οποία αποτελεί 100% θυγατρική της μοναδικής μετόχου της εταιρείας (Kraft Foods Schweitz GmbH):

  • Σήματα και Τεχνογνωσία αντί 60,33 εκατ. ευρώ.
  • Αποθέματα πρώτων υλών, ημιτελών και έτοιμων προϊόντων αντί 13,742 εκατ. ευρώ.
  • Καθορισμένες υπηρεσιακές λειτουργίες υπηρεσιακών λειτουργιών, συμπεριλαμβανομένων των εργαζομένων με το συνδεδεμένο υποκατάστημα με την επωνυμία «Mondelez Europe Services GmbH Greece Branch» αντί 2,078 εκατ. ευρώ.
  • Υλικοτεχνικές εργασίες, εξωτερική παραγωγή (συμπεριλαμβανομένης της συσκευασίας), και λειτουργίες προμηθειών και εργαζομένων με το υποκατάστημα «Mondelez Europe Procurement GmbH Greece Branch» αντί 73,83 χιλ. ευρώ.

Ανάπτυξη των brands της Chipita σε νέες και εδραιωμένες αγορές

Παράλληλα, η Mondelēz International, Inc. ανακοίνωσε την ολοκλήρωση της ενσωμάτωσης της Chipita Global. Oπως αναφέρεται σε ανακοίνωση, «σήμερα, τα προϊόντα της Chipita φτάνουν σε δύο δισεκατομμύρια καταναλωτές σε περισσότερες από 50 χώρες, ενώ έχει ήδη, παρατηρηθεί ισχυρή ανάπτυξη μετά την εξαγορά».

Ο Ivo Naydenov, VP & Managing Director για τη Νότια Κεντρική Ευρώπη της Mondelēz International, με έδρα την Αθήνα, δήλωσε ενθουσιασμένος για την χθεσινή ημέρα, καθώς «σηματοδοτεί την ιστορική στιγμή που η Mondelēz International και η Chipita γίνονται μία εταιρεία. Μετά από έξι μήνες που εργαζόμαστε μαζί, είμαστε σε πολύ ισχυρή θέση, που μας επιτρέπει να επικεντρωθούμε στην ανάπτυξη των εμπορικών σημάτων (brands) της Chipita σε νέες και εδραιωμένες αγορές».

Στρατηγική Snacking Made Right

Ο Κωνσταντίνος Σωτηρόπουλος, με την ανάληψη των νέων καθηκόντων του ως Managing Director της Mondelēz Hellas για Ελλάδα και Κύπρο, τόνισε ότι «η ένωση Chipita και Mondelēz International δημιουργεί πρόσθετες ευκαιρίες ανάπτυξης για την Mondelēz Hellas, με οδηγό μια δυνατή και αφοσιωμένη ομάδα, καθώς και αγαπημένα brands. Είμαι επίσης, ενθουσιασμένος με τη στρατηγική μας, Snacking Made Right, που μας οδηγεί να προσφέρουμε στους καταναλωτές μας τα κατάλληλα σνακ, την κατάλληλη στιγμή και φτιαγμένα με τον σωστό τρόπο».

Σημειώνεται ότι ο κ. Σωτηρόπουλος ήταν επικεφαλής της Chipita στην Ουγγαρία και Ουκρανία και Γενικός Εμπορικός Διευθυντής στην Ρωσία και πιο πρόσφατα στην Πολωνία. Τέλος, καθήκοντα Senior Director – Global New Business Development στην Mondelez International ανέλαβε ο Θοδωρής Φούρλας. Σημειώνεται ότι ο κ. Φούρλας ήταν επί επτά χρόνια Διευθυντής New Business Development στην Chipita, ενώ στο παρελθόν, κατείχε θέσεις σε εταιρείες, όπως η Fourlis, η Unilever και η Arla foods.

Η Mondelēz International οδηγεί το μέλλον στα σνακς

Η Mondelēz International δίνει τη δυνατότητα στους ανθρώπους να απολαμβάνουν τα σνακς τους με υπεύθυνο τρόπο σε περισσότερες από 150 χώρες παγκοσμίως.

Με καθαρά έσοδα περίπου 29 δισ. δολάρια το 2021, οδηγεί το μέλλον στα σνακς με εμβληματικά παγκόσμια και τοπικά brands όπως τα μπισκότα Oreo, belVita και LU, τις σοκολάτες Cadbury Dairy Milk, Milka και Toblerone, τις καραμέλες Sour Patch Kids και τις τσίκλες Trident.

Η Mondelēz International είναι μέλος των δεικτών Standard and Poor’s 500, NASDAQ 100 και Dow Jones Sustainability Index.

Βαρύ όνομα με 40 χρόνια ιστορία

Η Chipita ιδρύθηκε στην Ελλάδα πριν από 40 χρόνια. Είναι ένας από τους μεγαλύτερους παραγωγούς αλμυρών και γλυκών σνακ στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, με περίπου 580 εκατομμύρια έσοδα το 2020.

Κατέχοντας ηγετική θέση στην αγορά και στην παραγωγή συσκευασμένων κρουασάν και ψημένων σνακ, η εταιρεία διαχειρίζεται ένα χαρτοφυλάκιο εμβληματικών εμπορικών σημάτων που περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων τα: 7Days, Chipicao και Fineti.

Στην πρώτη γραμμή των επιχειρηματικών αποφάσεων της εταιρείας είναι η ανάπτυξη και η διεύρυνση της κατηγορίας συσκευασμένων αρτοσκευασμάτων και ζαχαρωδών σε πολλές αγορές, με κύριο μοχλό την καινοτομία και την ενδυνάμωση της παραγωγικής δραστηριότητας. Διαθέτει 8 μονάδες παραγωγής με παρουσία σε περισσότερες από 50 χώρες και απασχολεί περισσότερους από 5.400 εργαζόμενους.