Σε μερικές ημέρες η SPA έχει προγραμματίσει τα επίσημα αποκαλυπτήρια του Chaos, του πολύ-αναμενόμενου ελληνικού υπέρ-αυτοκινήτου που ετοιμάζει εδώ και χρόνια η ομώνυμη εταιρεία Spyros Panopoulos Automotive.

Συγκεκριμένα, η επίσημη ημερομηνία των αποκαλυπτηρίων έχει προγραμματισθεί για την 1η Νοεμβρίου και μέχρι τώρα η SPA έχει δώσει στην δημοσιότητα μερικές teaser εικόνες. Ωστόσο, από το ολλανδικό AutoWeek κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο τα σχετικά σχέδια που μας δείχνουν την εμφατική εμφάνιση του Chaos.

Καταρχήν, μπορούμε να διακρίνουμε πως η βασική φόρμα μας παραπέμπει σε μονοθέσιο της Formula 1 και συγκεκριμένα βλέπουμε ναυπάρχουν πολλές επιρροές από την Ferrari Enzo.

Αλλά και από την Aston Martin Valkyrie, αν κρίνουμε από το πίσω ριζοσπαστικό μέρος. Πάντως, το μπροστινό έχει και διάφορα αεροδυναμικά πτερύγια, ενώ από το πλάι διακρίνονται και οι εισαγωγές αέρα για τον τετράλιτρο twin-turbo V10.

Φήμες λένε πως πέρα από την βασική έκδοση των 2.000 ίππων που θα κοστίζει περίπου 5,5 εκατομμύρια ευρώ θα υπάρχει και ισχυρότερη έκδοση με 3.000 άλογα και την τιμή να ξεπερνά τα 12 εκατομμύρια ευρώ. Τα πλάνα της της SPA προβλέπουν ένα σύνολο παραγωγής στα 100 Chaos με ετήσιο ρυθμό στα 15-20 αυτοκίνητα το χρόνο.

Σύμφωνα με την μέχρι τώρα ανακοίνωση του Σπύρου Πανόπουλου: «Μετά από σειρά κατοχυρώσεων πατεντών και σχεδίων και εφόσον είμαστε πλέον προστατευμένοι, είναι η ώρα να αποκαλύψουμε την δουλειά μας. Μετά από 4 έτη σκληρής δουλειάς, η στιγμή της αποκάλυψης του CHAOS είναι πιό κοντά από ποτέ. Και με αφορμή την ματαίωση της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης (GIMS) 2021/22 που είχαμε σκοπό να κάνουμε επίσημη παρουσίαση. Συγκεκριμένα, την Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2021 θα δημοσιευθούν εικόνες και λεπτομέρειες μέσα από την ιστοσελίδα της SP Automotive www.spyrospanopoulos.com.

5. Εικονική πραγματικότητα

Το πιλοτήριο του αυτοκινήτου δεν θα μπορούσε από το να ακολουθήσει τις εξεζητημένες προδιαγραφές των τεχνικών μερών. Δεν είναι μόνον τα ενσωματωμένα στο πλαίσιο καθίσματα, ο σκελετός των οποίων κατασκευάζεται από το ίδιο ακριβώς συνθετικό υλικό (βλέπε Zylon) αλλά και οι τεχνολογίες οι οποίες συνυπογράφουν τη φυσική ανωτερότητα του ελληνικού θαύματος των 3.000 ίππων.

Στο cockpit, λοιπόν, του ελληνικού hypercar ξεχωρίζουν οι τεχνολογίες της εικονικής πραγματικότητας, οι οποίες αναλαμβάνουν την προβολή των τρισδιάστατων ενδείξεων στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου.