Τα φετινά κέρδη της BMW αναμένεται να είναι σημαντικά χαμηλότερα από τους μακροπρόθεσμους στόχους της, καθώς η πτώση των πωλήσεων στην Κίνα και οι αυξανόμενες εμπορικές εντάσεις δημιουργούν εμπόδια στις παραδόσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία αναμένει ένα περιθώριο κέρδους μεταξύ 5% και 7% φέτος, αφού το μέτρο έπεσε στο 6,3% το 2024, το χαμηλότερο των τελευταίων τεσσάρων ετών. Ο μακροχρόνιος στόχος της BMW είναι να διατηρεί τις αποδόσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας πάνω από το 8%.

Η BMW αντιμετωπίζει άλλη μια δύσκολη χρονιά, καθώς παλεύει με τη μείωση των πωλήσεων στην Κίνα, όπου αναλαμβάνουν τοπικοί παραγωγοί ηλεκτρικών οχημάτων με επικεφαλής την BYD Co. Η εταιρεία επιδιώκει να ανακτήσει μερίδιο αγοράς καθώς ξεκινά την παραγωγή της Neue Klasse, μιας νέας σειράς EVs, αργότερα φέτος.

Εν τω μεταξύ, οι αμερικανικοί δασμοί πλήττουν ήδη τα αυτοκίνητα που κατασκευάζει η BMW στο Μεξικό και η κατάσταση θα μπορούσε να επιδεινωθεί εάν ο πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ακολουθήσει τις εισφορές στα οχήματα που εισάγονται από την Ευρώπη, όπου η εταιρεία κατασκευάζει τα κορυφαία σεντάν της.

Οι συνολικές πωλήσεις αυτοκινήτων της BMW μειώθηκαν κατά 4% πέρυσι, με τις ασθενέστερες επιδόσεις στην Κίνα να επιβαρύνουν τα αποτελέσματα. Οι παραδόσεις της ομώνυμης μάρκας της εταιρείας και του Mini μειώθηκαν κατά 13,4% στο ασιατικό έθνος, καθώς η εταιρεία αντιμετώπισε τη μείωση των τιμών των αυτοκινήτων και το υψηλότερο κόστος κατασκευής.

Η Mercedes-Benz Group AG κατέγραψε μείωση 7% στις παραδόσεις στην Κίνα πέρυσι, ενώ οι πωλήσεις της Porsche κατέρρευσαν 28% εκεί. Τα συνολικά καθαρά κέρδη της BMW μειώθηκαν κατά 37% περίπου.

Οι παραδόσεις EV αποτέλεσαν ένα φωτεινό σημείο. Οι παγκόσμιες πωλήσεις οχημάτων με μπαταρία της BMW αυξήθηκαν κατά 14%, ξεπερνώντας την αντίπαλη Mercedes, η οποία είδε τις πωλήσεις EV της να πέφτουν σχεδόν κατά ένα τέταρτο κατά την ίδια περίοδο.

Διαβάστε ακόμη: