Ο Bernd Koerber, ανώτερος αντιπρόεδρος της BMW Brand and Product Management, Connected Company.
Απέκλεισε την πιθανότητα προσθήκης φορτηγού, επειδή δεν ταιριάζει με την εικόνα της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Αυτό έρχεται σε αντίθεση με μια δήλωση του Domagoj Dukec, επικεφαλής της BMW Design, πέρυσι.
Ο οποίος είπε, ότι η κατηγορία των πολυτελών φορτηγών είναι κάτι που εξετάζει η BMW.
“Νομίζω ότι ένα φορτηγό είναι πέρα από τη μάρκα. Χρειαζόμαστε εξειδικευμένα μοντέλα”, είπε ο Koerber.
Ποια μοντέλα θα προτιμήσει;
Ο Koerber ανέφερε ότι η BMW χρειάζεται εξειδικευμένα μοντέλα που θα έκαναν τη διαφορά. Κάτι που θεωρούμε ότι σημαίνει αυτοκίνητα χαμηλού όγκου, όπως το 3.0 CSL και το Z4. Ωστόσο, η αυτοκινητοβιομηχανία με έδρα το Μόναχο, δεν αποκλείει το ενδεχόμενο στιβαρών οχημάτων. Για να παλέψουν με τα Land Rover Defender και Toyota Land Cruiser.
Απλώς μην περιμένετε μια στιβαρή BMW με «καρότσα» όπως το φορτηγό με βάση την X7 που δημιούργησε το 2019. «Το Rugged είναι μια ενδιαφέρουσα τάση. Γιατί έχει μετατραπεί από το φαινόμενο των ΗΠΑ, της Νότιας Αφρικής και της Αυστραλίας σε παγκόσμιο φαινόμενο», είπε ο Koerber.
Τι να περιμένουμε
Μια στιβαρή BMW, είναι σίγουρα κάτι που αξίζει να προσέξετε. Αλλά μην περιμένετε η BMW να ενταχθεί ακόμα στην κατηγορία των «κουτιών», εκτός δρόμου. Αντ ‘αυτού, μπορούμε να περιμένουμε στιβαρές εκδόσεις, των σημερινών SUV ή SAVs σε «ομιλία» BMW, όπως η X3 ή η X5.
Προς το παρόν, το πιο κοντινό πράγμα που μπορεί κανείς να φτάσει σε μια στιβαρή BMW είναι τα Ineos Grenadier. Και Grenadier Quartermaster, τα οποία είναι και τα δύο διαθέσιμα για αγορά στις ΗΠΑ.