Η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης Bluesky απέκτησε περισσότερους από 700.000 νέους χρήστες την εβδομάδα μετά τις εκλογές των ΗΠΑ, καθώς οι χρήστες αναζητούν διέξοδο από την παραπληροφόρηση και προσβλητικές δημοσιεύσεις στο X.

Η εισροή αυτή, κυρίως από τη Βόρεια Αμερική και το Ηνωμένο Βασίλειο, βοήθησε το Bluesky να φτάσει τους 14,5 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως, από 9 εκατομμύρια τον Σεπτέμβριο, ανέφερε η εταιρεία.

Ο ερευνητής κοινωνικών μέσων Άξελ Μπρουνς δήλωσε ότι η πλατφόρμα προσφέρει ένα πιο αποτελεσματικό σύστημα για το μπλοκάρισμα ή την αναστολή προβληματικών λογαριασμών και την αντιμετώπιση απρεπούς συμπεριφοράς.

Όπως παλιά στο Twitter

«Έχει γίνει ένα καταφύγιο για όσους θέλουν να βιώσουν την εμπειρία των κοινωνικών δικτύων όπως παλιά στο Twitter, χωρίς την ακροδεξιά δραστηριότητα, την παραπληροφόρηση, την ρητορική μίσους, τα bots και όλα τα υπόλοιπα», εξήγησε ο Μπρουνς.

«Η πιο φιλελεύθερη κοινότητα του Twitter έχει ουσιαστικά απομακρυνθεί από εκεί και φαίνεται να έχει μετακινηθεί μαζικά στο Bluesky», πρόσθεσε.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που καλωσορίζουμε όλους αυτούς τους νέους χρήστες, από Swifties μέχρι παλαιστές και πολεοδόμους»

Το Bluesky ξεκίνησε ως ένα πρότζεκτ μέσα στο Twitter, αλλά έγινε ανεξάρτητη εταιρεία το 2022 και τώρα ανήκει κυρίως στην CEO Τζέι Γκρέιμπερ.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι…»

Η πλατφόρμα έχει ωφεληθεί στο παρελθόν από τη δυσαρέσκεια προς το X και τον ιδιοκτήτη του, τον δισεκατομμυριούχο Ίλον Μασκ, ο οποίος είναι στενά συνδεδεμένος με την επιτυχημένη προεκλογική εκστρατεία του νεοεκλεγμένου προέδρου των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ.

Το Twitter έχασε εκατομμύρια χρήστες μετά την επωνυμία X και η χρήση στις ΗΠΑ μειώθηκε πάνω από ένα πέμπτο στους επόμενους επτά μήνες.

Το Bluesky ανέφερε ότι απέκτησε 3 εκατομμύρια νέους χρήστες την εβδομάδα μετά την αναστολή του X στη Βραζιλία τον Σεπτέμβριο, καθώς και επιπλέον 1,2 εκατομμύρια χρήστες στις δύο ημέρες μετά την ανακοίνωση του X ότι θα επιτρέπει στους χρήστες να βλέπουν δημοσιεύσεις από άτομα που τους έχουν μπλοκάρει.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που καλωσορίζουμε όλους αυτούς τους νέους χρήστες, από Swifties μέχρι παλαιστές και πολεοδόμους», δήλωσε η εκπρόσωπος του Bluesky, Έμιλι Λιου.

Το Bluesky παραμένει δεύτερο μετά το Threads στην κατηγορία των κοινωνικών δικτύων στο App Store των ΗΠΑ, με το Threads να φτάνει τους 275 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες τον Νοέμβριο, από 200 εκατομμύρια τον Αύγουστο.

Η ανεξάρτητη πλατφόρμα πρόσθεσε πρόσφατα δυνατότητες όπως άμεσα μηνύματα και υποστήριξη βίντεο για να μοιάζει περισσότερο με το X και να ξεχωρίζει από τον ανταγωνιστή της, που ανήκει στη Meta.

Διαβάστε ακόμη: