Στο έργο του Ελληνικού και στον τρόπο με τον οποίο θα αναμορφώσει το παραλιακό μέτωπο και θα δώσει πρόσθετη αξία στην Αθήνα αναφέρεται δημοσίευμα του Bloomberg.
«Όταν η πρώτη φάση της κατασκευής θα ολοκληρωθεί το 2026, ο χώρος του πρώην αεροδρομίου της Αθήνας θα είναι αγνώριστος. Ενώ ο σχεδιασμένος από τον ‘Εεερο Σαάρινεν Ανατολικός Αεροσταθμός θα παραμείνει στη θέση του, τα εγκαταλελειμμένα υπόστεγα και οι διάδρομοι προσγείωσης και απογείωσης θα αντικατασταθούν από μια ανάπτυξη πολλαπλών χρήσεων – που θα διαφημίζεται ως έξυπνη πόλη – διπλάσιου μεγέθους από το Central Park της Νέας Υόρκης» σημειώνει.
«Μέσα σε τρία χρόνια, η έκταση 650 στρεμμάτων κατά μήκος της νοτιοανατολικής ακτής της Αθήνας θα περιλαμβάνει περίπου 10.000 πολυτελείς παραθαλάσσιες κατοικίες και διαμερίσματα, ένα ξενοδοχείο Mandarin Oriental, ένα από τα μεγαλύτερα εμπορικά κέντρα της Νότιας Ευρώπης, μια μαρίνα για μεγαλοπρεπή σκάφη, ένα καζίνο με την επωνυμία Hard Rock, ένα υπερσύγχρονο αθλητικό συγκρότημα, ένα ιδιωτικό σχολείο, πολιτιστικά και ψυχαγωγικά κέντρα, μια απέραντη παραλία και έναν χώρο πρασίνου δύο εκατομμυρίων τετραγωνικών μέτρων που προβλέπεται να είναι το μεγαλύτερο παράκτιο πάρκο στην Ευρώπη, όλα με θέα τα καταγάλανα νερά του Σαρωνικού κόλπου», συνεχίζει.
Το άρθρο υπογραμμίζει ότι το έργο του Ελληνικού «έχει συμπέσει με μια έκρηξη σε έργα υποδομής και πολιτισμού, συμπεριλαμβανομένων των εγκαινίων του 2017 του Κέντρου Πολιτισμού του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος, ενός συγκροτήματος εκπαίδευσης, τεχνών και αναψυχής που τώρα στεγάζει την Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδας και την Εθνική Λυρική Σκηνή, και του ντεμπούτου του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης το 2020 σε ένα πρώην εργοστάσιο μπύρας. Σχεδιάζεται η σημαντική ανακαίνιση του 150 ετών Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου, ενώ η πόλη έχει επίσης ξεκινήσει τη δημιουργία μιας τέταρτης γραμμής του μετρό, με το πρώτο τμήμα να αναμένεται να λειτουργήσει το 2029, η οποία θα συνδέει πυκνοκατοικημένες γειτονιές όπως η Κυψέλη και το Γαλάτσι με το κέντρο».