Το ιταλικό αυτοκίνητο που το ερωτεύθηκαν μικροί και μεγάλοι, αγόρια και κορίτσια στη 10ετία του 1970 αρχές 1980 επιστρέφει.
Μπορεί η Lancia, καθώς η Autobianchi να απορροφήθηκε από την άλλη ιταλική εταιρία, να κρατά σιγή ιχθύος, εντούτοις ο Andrea Bonamore μας παρουσιάζει μια ιδέα για το πώς μπορεί να είναι το Autobianchi Α112 του 21ου αιώνα.
Όμως επειδή ζούμε στη φρενίτιδα της ηλεκτροκίνησης το μελλοντικό A112 δεν θα μπορεί να είναι τίποτα άλλο εκτός από ηλεκτρικό.
Αυτός είναι, λοιπόν, ο λόγος που θα ονομαστεί, Ε112.
Παρατηρώντας βλέπουμε ότι δανείζεται αρκετά στοιχεία (μάσκα, προβολείς, πίσω φώτα, οροφή) από το μοντέλο που μεγάλωσε γενιές και γενιές στον μαγικό χώρο των αγώνων. Ειδικά με την έκδοση Abarth με το μοτέρ 1.050 κ. εκ. με τους 70 ίππους και βάρος 700 κιλών.
Στην Ιταλία το trofeo Α112 Αbarth έκανε θραύση βγάζοντας μια γενιά μεγάλων οδηγών όπως Franco Cunico, Attilio Bettega, Michele Cinoto, που πρωταγωνίστησαν στο WRC.
To Ε112 θα είναι όμως μεγαλύτερο από τον προκάτοχό του καθώς θα φέρει αμάξωμα με 5 πόρτες και πολύ μοντέρνα φωτεινά χρώματα.
Η ιδέα του Andrea Bonamore υπογραμμίζοντας τη νέα γενιά των AutoBianchi, ή έστω Lancia, δείχνει ένα όμορφο μικρό αυτοκίνητο, κατηγορία που ταιριάζει απόλυτα στο προφίλ της ιταλικής εταιρίας μέλος της FCA και νυν Stellantis.
Στο αν θα προχωρήσει ή όχι η Lancia στην επιστροφή ενός μοντέλου που θα αντικαταστήσει ίσως το Ypsilon το οποίο πουλάει μόνο στην Ιταλία (να θυμίσουμε ότι το Ypsilon αντικατέστησε το Α112) είναι το πώς θέλει σήμερα η Stellantis να προχωρήσει.
Oι πληροφορίες πάντως αναφέρουν ότι στα υψηλά κλιμάκια της Stellantis όλο και περισσότερο γίνονται συζητήσεις για την επιστροφή της Lancia με νέα μοντέλα, πλούσια σε εξοπλισμό ακολουθώντας την παράδοση.
Για το αν θα επιστρέψει και στους αγώνες όπου έχει μεγάλη ιστορία με Fulvia, Stratos, DeltaIntegrale, 037, δεν υπάρχει τίποτα για «ανάγνωση».