Το επόμενο R8 που θα δημιουργήσει η Audi θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό, σύμφωνα με επίσημη επιβεβαίωση.

Αυτή προήλθε από τη Linda Kurz, επικεφαλής προώθησης προϊόντων της Audi Sport, δηλαδή του τμήματος της εταιρίας που ασχολείται με τα πιο γρήγορα και ισχυρά μοντέλα της μάρκας.

Στην ουσία όταν η Kurz λέει ότι το επόμενο R8 θα είναι ηλεκτρικό δεν εννοεί αυτό καθ’ αυτό το μοντέλο. Αυτό που λέει είναι ότι η επόμενη γενιά του κορυφαίου μοντέλου της γερμανικής μάρκας, θα κινείται αποκλειστικά με ηλεκτρισμό.

Από εκεί και πέρα, αν το κορυφαίο μοντέλο θα συνεχίσει να ονομάζεται R8, αν θα έχει κάποιο άλλο όνομα μετά τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση ή αν θα είναι κάτι εντελώς διαφορετικό, είναι κάτι το οποίο η Kurz δεν διευκρινίζει.

Η Audi Sport έχει ήδη ξεκινήσει την είσοδό της στην ηλεκτρική εποχή με τα RS μοντέλα, όπως το RS e-tron GT, οπότε αυτή η πρακτική θα συνεχιστεί και σε εκείνα που φέρουν το γράμμα R μπροστά από τον αριθμό τους.

Γενικότερα η Kurz αναφέρει ότι ο εξηλεκτρισμός των γρήγορων μοντέλων της μάρκας θα προχωρήσει με γρήγορο ρυθμό. Συγκεκριμένα, μέχρι το 2026 το 80% των μοντέλων με τα αρχικά RS θα έχουν κάποιου είδους ηλεκτροκίνηση, ενώ κάποια από αυτά θα κινούνται αποκλειστικά με τη χρήση ηλεκτρισμού.

Το 2015 η Audi είχε δώσει στο κοινό μια πρώτη γεύση όσων θα ακολουθήσουν το επόμενο διάστημα. Τότε είχε παρουσιάσει το R8 e-tron. Μία αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του γνώριμου R8, η οποία κόστιζε 1 εκατομμύριο ευρώ, όμως η παραγωγή του σταμάτησε μόλις 1 χρόνο αργότερα, έχοντας πουλήσει κάτι λιγότερο από 100 μονάδες.

Σήμερα το R8 προσφέρεται με V10 κινητήρα, με τον υποψήφιο αγοραστή να μπορεί να επιλέξει αν θέλει η κίνηση να πηγαίνει μόνο στον πίσω άξονα ή και στους δύο.

Σίγουρα η μετάβαση από ένα supercar με κινητήρα 5.2 λίτρων και απόδοση 570 ίππων στην πισωκίνητη έκδοση και 620 ίππων στην τετρακίνητη, σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό το οποίο μπορεί να έχει παρόμοια επίπεδα ισχύος, αλλά δεν παράγει καθόλου ήχο, είναι απότομη, όμως αποτελεί τον μόνο τρόπο ώστε η Audi να παραμείνει εντός των ορίων που θα καθορίζουν οι επόμενες προδιαγραφές ρύπων με την ονομασία Euro 7.