Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό, και compact σε διαστάσεις, SUV της Audi είναι διαθέσιμο και στην ελληνική αγορά. Στο πλαίσιο της δημοσιογραφικής παρουσίασης του, είχαμε την ευκαιρία να πάρουμε μία πρώτη καλή γεύση, τόσο από την οδηγική του συμπεριφορά, αλλά και από το τεχνολογικό κομμάτι του.

Πριν περάσουμε σε νούμερα και τεχνικά, η εμφάνιση έχει ήδη κερδίσει.

Η αλήθεια είναι πως δεν πρόκειται να βρεθεί ούτε ένας που να πει, είναι άσχημο. Σίγουρα το Audi Q4 e-tron αρέσει σε όλους, απλά σε άλλους πάρα πολύ, σε άλλους λίγο λιγότερο. Με μήκος 4.59 μέτρα και εντελώς κάθετη (τεράστια) μάσκα, είναι επιβλητικό και απόλυτα σύγχρονο. Νευρώσεις, εκλεπτυσμένα φωτιστικά σώματα και μεγάλες ζάντες (από 19 έως 21 ίντσες), είναι τα κυριότερα χαρακτηριστικά της εξωτερικής σχεδίασης.

Εξαιρετικά ποιοτικό εσωτερικό και κουμπιά που εξαφανίζονται όταν σβήσει ο κινητήρας.

Το γνωστό virtual cockpit της μάρκας είναι και εδώ η φιλοσοφία που «ντύνει» την καμπίνα. Ο οδηγός έχει μπροστά του έναν μεγάλο ψηφιακό πίνακα οργάνων 10.25 ιντσών, ενώ δίπλα του υπάρχει η οθόνη αφής του MMI από 10.1ίντσες (στη βασική), έως 11.6 ίντσες, με την κλασική οδηγοκεντρική κλίση.

Ακριβά υλικά που δεν τρίζουν στιγμή, αλλά και μία αιωρούμενη κονσόλα στο κέντρο κάτω από την οθόνη, δίνει την φουτουριστική πινελιά που απαιτεί ένα ηλεκτρικό μοντέλο. Παράλληλα, στον τομέα των χώρων, η αξιοποίηση των χώρων είναι στο 100%, παρέχοντας άπλα για όλους τους επιβάτες (εντυπωσιακό στοιχείο πως οι πίσω κάθονται ψηλότερα από τους μπροστά, κερδίζοντας χώρο για τα γόνατα), την ώρα που το πορτ μπαγκάζ είναι στα 520 λίτρα.

Με 3 διαφορετικές εκδόσεις μπαταριών και ηλεκτροκινητήρων:

Q4 e-tron 35: Μπαταρία 52 kWh, αυτονομία 340χλμ., ιπποδύναμη 170 άλογα και τιμή 44.900 ευρώ (με επιδότηση 39.469 ευρώ).

Q4 e-tron 40: Μπαταρία 77 kWh, αυτονομία 520χλμ., ιπποδύναμη 204 άλογα και τιμή 52.100 ευρώ (με επιδότηση 46.100 ευρώ).

Q4 e-tron 50: Μπαταρία 77 kWh, αυτονομία 485χλμ., ιπποδύναμη 300 άλογα και τιμή 58.450 ευρώ (με επιδότηση 52.450 ευρώ). (τετρακίνητη έκδοση με μπρος-πίσω ηλεκτροκινητήρα).

Πρώτη επαφή με την μεσαία έκδοση με τα 204 άλογα και η αίσθηση ήταν αυτή ακριβώς που περιμέναμε από ένα Audi. Γερό πάτημα, άριστη ποιότητα και ανεξάντλητη εμπιστοσύνη που σου δίνει το καλοφτιαγμένο σασί. Συνδυάστε τα παραπάνω με τις εκρηκτικές επιδόσεις που προσφέρει η ηλεκτροκίνηση (0-100 σε 8.5 δευτ.) και θα διαμορφώσετε μία μικρή γεύση για το πολύ, πολύ καλοφτιαγμένο Audi Q4 e-tron. Η σπορ ανάρτηση (προαιρετική), οι 20άρες ζάντες και το πρόγραμμα Dynamiq, διαμορφώνουν ένα πολύ γρήγορο και ετοιμοπόλεμο σύνολο, για εκείνες τις στιγμές που θέλει ο οδηγός να ανεβάσει λίγο ένταση.