Οι DB11 και Vantage θα γίνουν δύο αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα στην επόμενη γενιά τους, στο πλαίσιο της στροφής που κάνει η Aston Martin προς την ηλεκτροκίνηση.

Η βρετανική εταιρεία σταδιακά αγκαλιάζει ολοένα και περισσότερο το ηλεκτρικό μέλλον. Η αρχή γίνεται με την έναρξη των παραδόσεων για τη Valkyrie, το υβριδικό hypercar που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τον AdrianNewey, επικεφαλής σχεδιαστή της ομάδας της Red Bull στη Formula 1, αλλά και σε συνεργασία με την ίδια την ομάδα.

Το επόμενο βήμα θα είναι η DBX, το πρώτο SUV στην ιστορία της βρετανικής μάρκας, να αποκτήσει plug-in υβριδική έκδοση, κάτι που πρόκειται να γίνει αρκετά σύντομα. Επιπλέον, υβριδικούς κινητήρες θα έχουν δύο ακόμα κεντρομήχαναsupercars που ετοιμάζουν οι Βρετανοί, η Valhalla και η Vanquish (μπορεί οι δύο πρώτες γενιές της Vanquish να είχαν τον κινητήρα μπροστά όμως η τρίτη θα τον έχει στο κέντρο).

Τα παραπάνω ειπώθηκαν από τον TobiasMoers, τον επικεφαλής δηλαδή της Aston Martin, με τον Γερμανό να αναφέρει ακόμα ότι τα μοντέλα που συνεχίζουν να έχουν τον κινητήρα μπροστά, θα είναι τα πρώτα που θα μετατραπούν σε αμιγώς ηλεκτρικά όταν έρθει η ώρα να δούμε τους αντικαταστάτες τους και αυτά είναι οι DB11 και Vantage.

Ο Moers έδωσε και χρονικό προσδιορισμό για το πότε θα γίνει αυτή η αλλαγή, αναφέροντας ότι θα τη δούμε να συμβαίνει το 2025. Αυτό σημαίνει ότι ο κύκλος ζωής των υπαρχόντων DB11 και Vantage θα είναι μεγαλύτερος από όσο αναμενόταν.

Τα δύο μοντέλα δε θα είναι τα μόνα πυ θα γίνουν ηλεκτρικά. Μετά την παρουσίασή τους η Aston Martin θα δημιουργήσει και ένα αμιγώς ηλεκτρικό SUV. Με αυτόν τον τρόπο το 50% της γκάμας της θα κινείται αποκλειστικά με μπαταρίες.

Επειδή η αυτονομία είναι μία βασική ανησυχία γύρω από τα ηλεκτρικά οχήματα, ειδικά εκείνα με υψηλές επιδόσεις, ο Moers ανέφερε ότι τα μοντέλα της εταιρείας θα μπορούν να καλύψουν τουλάχιστον 600 χλμ. με μία φόρτιση.

Φυσικά σε όλη αυτή τη μετάβαση, η βρετανική μάρκα θα έχει σημαντική βοήθεια από την Daimler (Mercedes-Benz), με την οποία η συνεργασία ενδυναμώθηκε μέσα στο 2020.