Νέες πληροφορίες έρχονται στο φως για την απολογία του σταθμάρχη, για ένα περιστατικό που συνέβη λίγη ώρα μετά το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη.
Ο 59χρονος υποστήριξε πως μετά τη σύγκρουση των συρμών, η ώρα παράδοσης της απογευματινής βάρδιας και παραλαβής από τη βραδινή διορθώθηκε με μπλάνκο.
«Ο σταθμάρχης Λάρισας έδωσε εντολή στον Π. να καθίσει μέχρι να περάσει και η αμαξοστοιχία 62. Ο κάθε σταθμάρχης μετά τη βάρδιά του παραδίδει και παραλαμβάνει ο νέος και αυτή η παράδοση-παραλαβή μετά τη βάρδιά του εντυπώνεται εγγράφως στο αντίστοιχο βιβλίο και καταγράφεται η ώρα έναρξης και λήξης της προηγούμενης βάρδιας. Μετά το συμβάν, η ώρα παράδοσης παραλαβής διορθώθηκε με μπλάνκο στο βιβλίο παράδοσης-παραλαβής που τηρείται στο γραφείο του σταθμάρχη.
Δεν θυμάμαι ποια ήταν η πραγματική ώρα που υπογράψαμε ότι παρέλαβα. Το συγκεκριμένο βιβλίο βρίσκεται πάντα ανοιχτό στο γραφείο του σταθμάρχη, τοποθετημένο σε ένα ράφι και διαπίστωσα μετά το συμβάν ότι ήταν διορθωμένη η ώρα. Η πραγματική ώρα αναχώρησης του Π. είναι περί 22:20 και του Χ. περί 22:10. Αναλαμβάνω την αντικειμενική ευθύνη που με βαραίνει σαν σταθμάρχη».
«Δεν πρόλαβα να ενημερώσω τον προϊστάμενό μου ή την επιθεώρηση ότι είχαν αποχωρήσει στις 22:15 με 22:20 ο παλιός σταθμάρχης και στις 22:05 με 22:10 ο νεότερος, λόγω του φόρτου εργασίας μου. Όπως διαπίστωσα από την κατάθεση του προϊσταμένου μου, αυτός είχε δώσει εντολή στους δύο σταθμάρχες της απογευματινής βάρδιας να καθίσουν μέχρι τις 23:00, ενώ και ο κεντρικός σταθμάρχης Λάρισας, Γιώργος Ζήντρος, έδωσε εντολή στον παλαιότερο σταθμάρχη να καθίσει μέχρι να περάσει και η αμαξοστοιχία 62», φέρεται να ανέφερε ο 59χρονος σταθμάρχης στην απολογία του.
Τέμπη: Ενισχύεται η ερευνητική διαδικασία – Διευρύνεται ο κύκλος των κατηγορουμένων
Ένα 24ωρο προτού συγκληθεί η Ολομέλεια των Εφετών της Λάρισας προκειμένου να επιλέξει τους δύο εφέτες ανακριτές που θα τρέξουν στο εξής τις έρευνες, διευρύνεται ο κύκλος των κατηγορουμένων, με την Εισαγγελία Πρωτοδικών να ασκεί συμπληρωματικές ποινικές διώξεις κατά τριών ακόμη προσώπων.
Του επιθεωρητή του ΟΣΕ που έβαλε στη νυχτερινή βάρδια τον σταθμάρχη της Λάρισας που ήδη έχει προφυλακιστεί και κατά δύο σταθμαρχών που όφειλαν να είναι παρόντες ως τις 23:00 και έφυγαν νωρίτερα.
Οι κατηγορίες αφορούν διατάραξη ασφάλειας συγκοινωνιών, που είναι κακούργημα με ποινές από δέκα χρόνια ως ισόβια, καθώς και τα αδικήματα των ανθρωποκτονιών και σωματικών βλαβών κατά συρροή που είναι πλημμελήματα.