Μιλώντας σε ραδιοφωνική εκπομπή, η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως τόνισε πως «δεν έχουμε καμία εισήγηση των ειδικών αυτή τη στιγμή για άνοιγμα σχολείων» προσθέτοντας ότι «με τα κρούσματα που έχουμε αυτή τη στιγμή στις περιοχές με αυξημένο επιδημιολογικό φορτίο, στις παρούσες υγειονομικές συνθήκες κάθε μέρα που καλεί κάποιος σε μαζικές διαδηλώσεις αυτό απομακρύνει την επιστροφή σε οποιαδήποτε κανονικότητα».

Επίσης, η υπουργός Παιδείας αναφέρθηκε στα Ρ/Σ Παραπολιτικά και στην παράταση του σχολικού έτους κάνοντας λόγο για «διαφορετικά σενάρια για όλες τις εναλλακτικές».

Η ίδια θύμισε ότι «και πέρυσι έγινε μια μικρή επέκταση του σχολικού έτους μέχρι τέλος Ιουνίου, κάτι αντίστοιχο μπορεί να συμβεί φέτος». Ξεκαθάρισε, επίσης ότι «επειδή ακούω διάφορα για Ιούλιο να πω ξεκάθαρα ότι δεν υπάρχει συζήτηση για Ιούλιο».

«Τα σχέδια αυτή τη στιγμή περιλαμβάνουν ένα ενδεχόμενο να παραταθεί για ένα σύντομο χρονικό διάστημα εντός Ιουνίου η χρονική χρονιά. Παρακολουθούμε τις εξελίξεις, η τηλεκπαίδευση προχωράει κανονικότατα, προχωράει η ύλη, η ύλη μάλιστα σε κάποιες περιπτώσεις έχει ήδη καλυφθεί. Είμαστε σε τακτική επικοινωνία με τους ειδικούς, οι ειδικοί εξετάζουν τα δεδομένα κάθε μέρα, αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει εισήγηση για άνοιγμα σχολείων στις περιοχές με αυξημένο επιδημιολογικό φορτίο», είπε η υπουργός Παιδείας.

Ο Καθηγητής Γενετικής στο πανεπιστήμιο της Γενεύης, Μανώλης Δερμιτζάκης, μίλησε στo Οpen και μιλώντας για τα σχολεία τόνισε ότι «λειτουργούμε κάτω από υποθέσεις οι οποίες δεν ξέρουμε ότι θα μας βρούνε. Λέμε ότι αν δεν είχαμε πάρει μέτρα θα ήταν χειρότερα, εγώ δεν είμαι σίγουρος για αυτό. Δαιμονοποιήσαμε δραστηριότητες για τις οποίες δεν έχουμε καμία ένδειξη ότι επηρεάζουν τόσο αρνητικά. Τα σχολεία ανοίγουν με διάφορους τρόπους σε κάθε χώρα. Δεν έχω στοιχεία από την Ελλάδα που να δείχνουν ότι υπάρχει υπερμετάδοση στα σχολεία. Τα θετικά παιδιά στα σχολεία συνήθως κολλάνε από την οικογένεια, όχι από το σχολείο».

Δείτε όλες τις  τελευταίες Ειδήσεις από την  Ελλάδα και τον  Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο  Radar.gr.