Η Amazon .com Inc. προειδοποίησε τους οδηγούς της Flex που παραδίδουν πακέτα με τα δικά τους οχήματα ότι οι πληρωμές που υποτίθεται ότι θα λάμβαναν την Πέμπτη «μπορεί να καθυστερήσουν», προκαλώντας πανικό μεταξύ των εργαζομένων που είναι συνηθισμένοι στην άμεση πληρωμή μετά την ολοκλήρωση μιας διαδρομής. Το αρχικό μήνυμα της Amazon δεν εξηγεί το πρόβλημα ούτε αναφέρει πότε θα μπορούσε να επιλυθεί, αυξάνοντας τις ανησυχίες.

«Επικοινωνούμε μαζί σας επειδή η πληρωμή σας που ήταν προγραμματισμένη για τις 15 Αυγούστου 2024 ενδέχεται να καθυστερήσει», ανέφεραν τα μηνύματα που εστάλησαν σε πολλούς οδηγούς της Flex. «Εργαζόμαστε ενεργά πάνω σε αυτό το ζήτημα και θα σας ενημερώσουμε όταν επιλυθεί. Δεν χρειάζεται να προβείτε σε καμία ενέργεια».

Σε δήλωση που έστειλε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ο εκπρόσωπος της Amazon, Steve Kelly, δήλωσε ότι ένα «τεχνικό πρόβλημα» προκάλεσε την καθυστέρηση που επηρέασε ορισμένους οδηγούς Flex. «Ενημερώνουμε τους  συνεργάτες διανομής ότι όλες οι εκκρεμείς πληρωμές αναμένεται να εκταμιευθούν μέχρι τη Δευτέρα», ανέφερε. «Ζητούμε συγγνώμη για την ταλαιπωρία και την καθυστέρηση».

Οι οδηγοί της Flex κατέφυγαν σε φόρουμ κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook και το Reddit, για να συζητήσουν το θέμα. Ένας οδηγός, ο οποίος ζήτησε να μην κατονομαστεί λόγω του φόβου αντιποίνων από την Amazon, δήλωσε σε συνέντευξή του ότι οι οδηγοί ανησυχούσαν ιδιαίτερα για το γεγονός ότι ενδεχομένως θα έπρεπε να περιμένουν μέχρι τη Δευτέρα.

Η επιχείρηση παράδοσης πακέτων της Amazon περιλαμβάνει οδηγούς Flex οι οποίοι δέχονται δρομολόγια μέσω μιας εφαρμογής smartphone και παραδίδουν πακέτα με τα δικά τους οχήματα, κάτι που δεν διαφέρει από τον τρόπο με τον οποίο οι εργολάβοι της Uber Technologies Inc. και της Lyft Inc. χρησιμοποιούν αυτές τις πλατφόρμες για να παραλάβουν τους επιβάτες.