Ως βασικοί ομιλητές στο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών φιλοξενήθηκαν οι κ.κ. Μιχάλης Τσαρμπόπουλος, Chief Digital Officer και Γιάννος ΙωαννίδηςChief of Retail Banking Products, οι οποίοι μίλησαν για το πώς αλλάζει η τεχνολογία και η ψηφιοποίηση τη σχέση μεταξύ Τραπεζών και Πελατών.

Γ. Ιωαννίδης: «Πρέπει να προσαρμοστούμε στις ανάγκες του ψηφιακού κόσμου»

Ο Chief of Retail Banking Products της Alpha Bank, συμμετέχοντας στο πάνελ «Navigating the Future of e-commerce», μίλησε για την εκρηκτική ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και τον ρόλο των τραπεζών στην εξέλιξή του.
Ο κ. Ιωαννίδης εξήγησε ότι το e-commerce είναι μια πολυγενεακή συνήθεια, με σημαντική διείσδυση και σε μεγαλύτερες ηλικίες, γεγονός που υποχρεώνει τις τράπεζες να προσφέρουν προσωποποιημένες λύσεις.
Η Alpha Bank, μέσω συνεργασιών όπως με τη NEXI, ενισχύει την ψηφιακή μετάβαση των επιχειρήσεων με καινοτόμες λύσεις, καθιστώντας την Τράπεζα έναν διαρκή ‘σύμμαχο’ των καταναλωτών.
Ο κ. Ιωαννίδης τόνισε τη σημασία της πρόληψης κυβερνοαπάτης, αναφέροντας ότι η Alpha Bank επενδύει διαρκώς σε τεχνολογίες και συνεργασίες, όπως με τη Visa, για την προστασία των πελατών.

Μ. Τσαρμπόπουλος: «Στην αιχμή του ψηφιακού μετασχηματισμού η Alpha Bank»

Ο Chief Digital Officer ανέφερε ότι το 98% των συναλλαγών της Alpha Bank γίνεται ψηφιακά, με το ποσοστό των πωλήσεων μέσω ψηφιακών καναλιών να φτάνει το 32% το πρώτο τρίμηνο του 2025.
Η Alpha Bank προσφέρει πλέον υπηρεσίες σε συνεργασία με εμπορικά δίκτυα και marketplaces, ενσωματώνοντας ψηφιακά προϊόντα όπως το καταναλωτικό δάνειο στο checkout.


Ο κ. Τσαρμπόπουλος σημείωσε ότι η Ελλάδα μπορεί να εξελιχθεί σε περιφερειακό κέντρο τεχνογνωσίας και τόνισε τη σημασία της εκπαίδευσης και των τεχνολογικών συνεργειών.
Παράδειγμα αποτελεί η συνεργασία με τη Moveo.ai για την ανάπτυξη ψηφιακού βοηθού βασισμένου σε ΑΙ, που ενισχύει τόσο την ελληνική τεχνολογία όσο και την εξωστρέφεια.

Διαβάστε ακόμη: