Ειδικοί προειδοποιούν ότι ορισμένα παιδιά περνούν τόσο πολύ χρόνο παίζοντας Fortnite που αναπτύσσουν την αποκαλούμενη «προφορά Fortnite».
Το Fortnite δημιουργήθηκε από την Epic Games το 2017 και περιλαμβάνει μια σειρά από δημοφιλή παιχνίδια. Είναι κατάλληλο για άτομα 13 ετών και άνω και έχει αποδειχθεί εξαιρετικά δημοφιλές μεταξύ των παιδιών. Υπολογίζεται ότι έχει συνολικά πάνω από 650 εκατομμύρια εγγεγραμμένους παίκτες.
Πώς είναι η προφορά Fortnite
Η προφορά Fortnite είναι συνήθως υψηλότονη και γρήγορη, σύμφωνα με τους ειδικούς της Preply μίας πλατφόρμας εκμάθησης γλωσσών. Συχνά περιλαμβάνει και μια ανοδική κλίση στο τέλος κάθε πρότασης, σχεδόν σαν να λέγονται όλα με ερωτηματικό τόνο.
«Λόγω της νεαρής ηλικίας των παικτών του παιχνιδιού, μιμείται τον ήχο της φωνής ενός υπερβολικά ενθουσιασμένου ή απογοητευμένου παιδιού», εξηγεί η Preply.
Εάν το παιδί σας έχει αναπτύξει αυτή την προφορά, οι ειδικοί λένε ότι αυτό θα μπορούσε να υποδεικνύει ότι δεν περνά αρκετό χρόνο δημιουργώντας σχέσεις στον πραγματικό κόσμο.
«Ενώ το gaming μπορεί να είναι διασκεδαστικό και ακόμη και ωφέλιμο με μέτρο, είναι επίσης σημαντικό για τα παιδιά να περνούν χρόνο αλληλεπιδρώντας με άλλους σε προσωπικό επίπεδο», προσθέτει η Preply.
«Αυτές οι συνδέσεις στον πραγματικό κόσμο βοηθούν όχι μόνο στη γλωσσική τους ανάπτυξη, αλλά και στην κοινωνική και συναισθηματική τους εξέλιξη». «Η προφορά ενισχύεται από την έντονη, μερικές φορές χαοτική φύση του παιχνιδιού, ειδικά όταν οι παίκτες “πέφτουν”. Όταν πεθαίνεις στο Fortnite, πρέπει να ξεκινήσεις από το μηδέν, χάνοντας όλα τα λάφυρα και τα προνόμια που έχεις δημιουργήσει. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε πολλές υψηλές φωνές, πανικόβλητη φλυαρία και υπερβολικές εκφράσεις απογοήτευσης»», εξηγεί η Preply.
Δεν είναι μόνιμη η προφορά
Ευτυχώς, η προφορά Fortnite δεν είναι μόνιμη, ειδικά σε παιδιά και εφήβους, των οποίων οι γλωσσικές συνήθειες εξακολουθούν να αναπτύσσονται. Πρόκειται για ένα φυσικό φαινόμενο που ονομάζεται «γλωσσική προσαρμογή», μία υποσυνείδητη διαδικασία προσαρμογής της ομιλίας που τα κάνει να νιώθουν ότι ανήκουν σε μια ομάδα.
«Τα ενδιαφέροντα και τα χόμπι των παιδιών και των εφήβων εξελίσσονται συνεχώς, και είναι πιθανό καθώς μεγαλώνουν να βρεθούν σε διαφορετικά κοινωνικά περιβάλλοντα από τα λόμπι διαδικτυακών παιχνιδιών», προσθέτει η Preply. «Μόλις σταματήσουν να παίζουν το παιχνίδι τόσο συχνά και αρχίσουν να συναναστρέφονται με διαφορετικά άτομα και ομάδες συνομηλίκων, συνήθως επιστρέφουν στον αρχικό τρόπο ομιλίας τους ή αλλάζουν τελείως σε άλλο στυλ».
Διαβάστε ακόμη:
- Ο Σωκράτης Κόκκαλης ξαναχτυπά: Μετασχηματισμός – κίνηση ματ μέσω Ευρώπη Holdings
- Ανάγκη ρύθμισης της παραγωγής από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας
- Ελεγχόμενο χάος από τον Ντόναλντ Τραμπ – Στήνει παγίδες στις αγορές
- Άδεια η Αθήνα μετά τη μεγάλη έξοδο για το Πάσχα – ΕΙΚΟΝΕΣ