Εδώ και χρόνια, υπάρχει διαφημιστική εκστρατεία για τα αυτόνομα οχήματα. Η McKinsey προβλέπει ότι η παγκόσμια αγορά αυτόνομων οχημάτων θα φτάσει τα 614 δισεκατομμύρια δολάρια μόνο μέχρι το 2030, και πολλά από τα μεγαλύτερα ονόματα των αυτοκινητοβιομηχανιών και της τεχνολογίας έχουν ήδη κάνει πολλά για να ξεπεράσουν τον… εαυτό τους.
Αυτόνομες δοκιμές βρίσκονται σε εξέλιξη σε πόλεις σε όλες των ΗΠΑ, με το όχημα χωρίς οδηγό Cruise της GM να λειτουργεί σε 15 τοποθεσίες στις ΗΠΑ, καθώς και στο Ντουμπάι και την Ιαπωνία, και η Waymo της Google να εκτελεί δύο συνεχείς δοκιμές στην Αμερική.
Ο δρόμος για να φτάσει η αυτοκινητοβιομηχανία σε αυτά τα επίπεδα αυτονομίας ήταν μακρύς, ωστόσο, το κλείσιμο της Argo AI που υποστηρίζεται από τη Ford και η VW και η συρρίκνωση άλλων καλά χρηματοδοτούμενων startups δείχνουν ότι η επίλυση του γρίφου της αυτονομίας παραμένει άπιαστη.
Τεχνολογικά άλματα
Ορισμένοι πιστεύουν ότι τα τεχνολογικά άλματα – όπως αυτό που συμβαίνει με την τεχνητή νοημοσύνη – θα λύσουν τα προβλήματα αυτονομίας στον κλάδο των οχημάτων, με εταιρείες όπως η Nvidia να αντλούν τσιπ αιχμής για ταχύτερη επεξεργασία των εργασιών τεχνητής νοημοσύνης. Μερικές νεοφυείς επιχειρήσεις δραστηριοποιούνται και στον εν λόγω κλάδο με την May Mobility, από το Μίτσιγκαν να λειτουργεί λεωφορεία αυτόνομης οδήγησης σε τοποθεσίες όπως το Ann Arbor και το Grand Rapids, Mich., ακόμη και στη Χιροσίμα της Ιαπωνίας.
«Πουλάμε μακροπρόθεσμα συμβόλαια μεταφορών σε επιχειρήσεις και κυβερνήσεις και αυτό που μας επιτρέπει να κάνουμε είναι να δημιουργήσουμε μια ήπια οδό για την τεχνολογία», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της May Mobility, Edwin Olson, σε συνέντευξή του στο Yahoo Finance. «Επομένως, δεν χρειάζεται να λύσουμε κάθε οδηγικό πρόβλημα την πρώτη μέρα, αλλά μπορούμε να κάνουμε βήματα στην τεχνολογία σιγά σιγά».
Η προσφορά της May Mobility είναι υπηρεσίες «μικρομεταφοράς» για δήμους, με λεωφορεία που μπορούν να χειριστούν πέντε αναβάτες τη φορά. Η εταιρεία χρησιμοποιεί τα μίνι βαν Sienna Autono-MaaS του στρατηγικού συνεργάτη της Toyota, τα οποία είναι ουσιαστικά αυτόνομες πλατφόρμες που μπορούν να χρησιμοποιήσουν το λογισμικό και τις ρυθμίσεις αισθητήρων της May Mobility. Η May Mobility χρησιμοποιεί τη δική της τεχνολογία αυτοοδήγησης, η οποία βασίζεται στο λογισμικό λήψης αποφάσεων πολλαπλών πολιτικών (MPDM) της εταιρείας.