Ένας Αμερικανός εκταμίευσε 251.923 ευρώ για να αποκτήσει ένα συλλεκτικό Fiat 500e που έχει την υπογραφή την ιταλικής φίρμας πολυτελών επίπλων Kartell, στο Μαϊάμι των ΗΠΑ. Τουλάχιστον το έκανε για φιλανθρωπικούς σκοπούς.
Η δημοπρασία έλαβε χώρα στις 7 Δεκεμβρίου 2023 στην πόλη της Φλόριντα των ΗΠΑ, από τη Fiat Αμερικής. Μαζί με το Fiat 500e Kartell δημοπρατήθηκαν και άλλες δύο συλλεκτικές και μοναδικές εκδόσεις του ιταλικού εμβληματικού citycar, τις οποίες υπέγραψαν οι παγκοσμίου φήμης οίκοι μόδας Bvlgari and Armani.
Το Fiat 500e που σχεδίασε η Bvlgari πουλήθηκε για 160.314 ευρώ και εκείνο της Armani για 146.574 ευρώ, που μεταφράζονται σε 175 και 150 χιλιάδες δολάρια αντίστοιχα. Συνολικά τα τρία ιταλικά αυτοκινητικά κοσμήματα συγκέντρωσαν 600 χιλιάδες δολάρια, ήτοι 549.525 ευρώ.
Το καλό μέσα σε όλον αυτό τον παραλογισμό είναι ότι τα χρήματα αυτά διατέθηκαν ως δωρεά στην περιβαλλοντική οργάνωση Re:wild. Τα τρία αυτά μοναδικά αντίτυπα του Fiat 500e είχαν παρουσιαστεί πριν από τρία χρόνια, και έκτοτε περίμεναν τη δημοπράτησή τους – που εντέλει έλαβε χώρα στην έκθεση τέχνης Art Basel του Μαϊάμι.
Today is the day! Bid on three high fashion, zero emission FIAT 500e models designed by Italy's iconic labels. Proceeds benefit @ReWild and their efforts to protect and restore the wild: https://t.co/XlxEiLRWvE
*Concept models shown. Not for production. Not available for sale. pic.twitter.com/0ZoCo0P4Hg
— FIAT USA (@FIATUSA) December 7, 2023
Το Fiat 500e της Kartell έχει εκθαμβωτικό μπλε χρώμα, της Armani γκρι διχρωμία με τα αρχικά GA του Giorgio Armani στις ζάντες, ενώ το αυτοκίνητο της Bvlgari συνδυάζει το σαφράν με το φούξια. Φυσικά το εσωτερικό και στις τρεις εκδόσεις είναι εξατομικευμένο με ιδιαίτερα σχέδια, χρώματα και πολύτιμα υλικά (ακόμα και κοσμήματα) από τις τρεις εταιρείες.
«Είναι σπάνιο ένας κατασκευαστής αυτοκινήτων να συνδυάζει τις προσπάθειές του με τις πιο εμβληματικές ιταλικές μάρκες από τρεις διαφορετικούς τομείς: σχέδιο μόδας, σχέδιο επίπλων και πολυτέλεια, για να δημιουργήσει κάτι πραγματικά μοναδικό που συνδυάζει την τέχνη με ένα μήνυμα σεβασμού στο περιβάλλον. Το ότι τα αυτοκίνητα είναι διαθέσιμα μέσω δημοπρασίας είναι ακόμα πιο ασυνήθιστο», εξήγησε ο Olivier Francois, Διευθύνων Σύμβουλος της Fiat.