Αυτό είναι το νέο Ranger του οποίου την παρουσίαση η Ford έκανε στις Ηνωμένες Πολιτείες, όμως απευθύνεται σε 180 χώρες σε όλο τον κόσμο.

Σύμφωνα με την εταιρία αυτό είναι το πιο έξυπνο, το πιο ευέλικτο και το πιο ικανό Ranger που έχει κατασκευάσει ποτέ. Επιπλέον, έχει αυξηθεί σημαντικά η άνεση, έχει χρησιμοποιηθεί περισσότερη τεχνολογία και είναι σε μεγάλο βαθμό βελτιωμένες οι ικανότητές του.

Εμφανισιακά μπροστά έχουμε μεγαλύτερη και πιο έντονης σχεδίασης γρίλια, από το κέντρο της οποίας περνάει μία διπλή μπάρα. Τα άκρα της μπάρας καταλήγουν σε φωτιστικά σώματα σχήματος C. Σε αυτά περιλαμβάνονται τόσο τα φώτα ημέρας όσο και οι προβολείς. Αμφότερα είναι LED.

Πίσω οι σχεδιαστικές διαφορές είναι λιγότερες. Εντοπίζονται κυρίως στα φώτα και την ανασχεδιασμένη πόρτα του χώρου φόρτωσης, στην οποία αναγράφεται η ονομασία του μοντέλου. Επιπλέον, υπάρχει νέος προφυλακτήρας στα άκρα του οποίου υπάρχουν σκαλοπάτια για τη διευκόλυνση της πρόσβασης στην καρότσα.

Αν και η Ford δεν έδωσε πολλές λεπτομέρειες, βλέπουμε ότι υπάρχουν τα αμαξώματα Super Cab και Super Crew, ενώ υπάρχει και έκδοση Wildtrak.

Ο χώρος φόρτωσης του νέου Ranger είναι ελαφρώς μεγαλύτερος, καθώς το αυτοκίνητο έχει αυξημένο μετατρόχιο κατά 50 χλστ. και πιο μακρύ μεταξόνιο, επίσης κατά 50 χλστ. Εκτός από τις κάπως μεγαλύτερες διαστάσεις, ο χώρος φόρτωσης διαθέτει και νέο δάπεδο το οποίο είναι πιο ανθεκτικό, καθώς και περισσότερα σημεία πρόσδεσης. Ακόμα, υπάρχει σύστημα που επιτρέπει την τοποθέτηση διαχωριστικών.

Γενικά η Ford σκοπεύει να βγάλει πολλά αξεσουάρ για το νέο Ranger, τα οποία θα φτάνουν τα 600 σε αριθμό και θα προέλθουν από συνεργασία με την ARB.

Στο εσωτερικό η σχεδίαση και η ποιότητα είναι σημαντικά βελτιωμένα σε σχέση με το προηγούμενο Ranger. Στο κέντρο του ταμπλό βρίσκεται η οθόνη για το infotainment, η οποία ανάλογα με το εξοπλιστικό επίπεδο έχει διαγώνιο 10.1 ή 12 ίντσες. Αυτό που δεν αλλάζει είναι ο προσανατολισμός της, ο οποίος είναι κάθετος.

Επιπλέον το αυτοκίνητο μπορεί να συνδεθεί μόνο του στο internet. Με αυτόν τον τρόπο είναι εφικτή η απομακρυσμένη διαχείριση κάποιων παραμέτρων όπως η εκκίνηση του κινητήρα, το κλείδωμα και ξεκλείδωμα του οχήματος καθώς και ένας έλεγχος της κατάστασης στην οποία βρίσκεται.

Πέραν αυτών, το νέο Ranger έχει μοντέρνο ταμπλό και ενδιαφέροντες σχεδιαστικά αεραγωγούς. Ακόμα, τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι πιο ποιοτικά, ενώ προσφέρεται και η επιλογή για επιφάνεια ασύρματης φόρτισης για smartphones, καθώς και πολλοί μικροί αποθηκευτικοί χώροι μέσα στην καμπίνα.

Η γκάμα των κινητήρων θα περιλαμβάνει τρία diesel σύνολα και ένα βενζίνης. Στο πετρέλαιο έχουμε έναν V6 3.0 λίτρων και δύο τετρακύλινδρους στα 2.0 λίτρα. Ο ένας θα έχει ένα turbo και ο άλλος δύο turbo. Όσον αφορά τη βενζίνη, η επιλογή των αγοραστών θα είναι ένα σύνολο Eco Boost 2.3 λίτρων, το οποίο χρησιμοποιείται και σε άλλα μοντέλα της μάρκας όπως το Mustang.

Τα παραπάνω μοτέρ θα συνδυάζονται με τρία κιβώτια ταχυτήτων, ένα χειροκίνητο έξι σχέσεων, ένα αυτόματο έξι σχέσεων και ένα ακόμα αυτόματο, με 10 σχέσεις.

Φυσικά η γκάμα τόσο στους κινητήρες όσο και στα κιβώτια δε θα είναι ολόιδια σε όλο τον κόσμο, αλλά θα διαφοροποιείται ανάλογα με τις ανάγκες της εκάστοτε αγοράς.

Η παραγωγή του Ford Ranger θα γίνεται σε εργοστάσια που έχει η εταιρεία σε Ταϊλάνδη και Νότια Αφρική και θα ξεκινήσει μέσα στο 2022. Όσο για τις τιμές, αυτό είναι κάτι που θα ανακοινωθεί αργότερα.