Η εταιρεία παιχνιδιών Toys ‘R’ Us δημιούργησε ένα διαφημιστικό σποτ, το οποίο προβλήθηκε στο Cannes Lions Festival 2024 στη Γαλλία την περασμένη εβδομάδα, σχεδόν εξ ολοκλήρου με το νέο μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης της OpenAI, το Sora.
Το σποτ διάρκειας 66 δευτερολέπτων παρουσιάζει τον ιδρυτή της Toys “R” Us, Τσαρλς Λάζαρους σε μικρή ηλικία, ο οποίος οραματίζεται να μεταμορφώσει τα καταστήματα παιχνιδιών με τη βοήθεια της μασκότ της εταιρείας Geoffrey the Giraffe.
Το εν λόγω σποτ προκάλεσε ανάμεικτες αντιδράσεις. Πολλοί δημιουργοί που ανησυχούν ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα τους αντικαταστήσει, επέκριναν την ανάπτυξη προϊόντων τεχνητής νοημοσύνης.
Εσείς μπορείτε να καταλάβετε τη διαφορά με ένα πραγματικό σποτ;
Διαβάστε ακόμη
-
- Επώνυμες παρουσίες παρέλασαν, γλέντησαν και φώναξαν στο Europride 2024
- Ανύπαρκτη η αντιπολίτευση μέχρι το 2025 για την κυβέρνηση Μητσοτάκη
- Μαρίν Λεπέν: Ποια είναι η γυναίκα που ανέβασε τη γαλλική ακροδεξιά
- Καφές: «Πικρός» στο τραπέζι, πιο «γλυκός» στο χέρι – Αυξήσεις 11% στο σερβιριζόμενο καφέ λόγω ΦΠΑ 24%