Χωρίς τον πρωϊνό τους καφέ , βρέθηκαν το πρωί της περασμένης Πέμπτης πολλοί επιβάτες της Aegean οι οποίοι ταξίδεψαν από την Αθήνα που έκαναν χρήση της αίθουσας αναμονής της μεγαλύτερης αεροπορικής εταιρίας της χώρας και θέλησαν να αξιοποιήσουν το ακριβοπληρωμένο «προνόμιο» τους της «χρυσής» κάρτας.
Η δυσάρεστη αυτή κατάσταση ήταν αποτέλεσμα του γεγονότος ότι οι δύο από τις εγκατεστημένες στο χώρο αυτόματες μηχανές παρασκευής καφέ, στο χώρο του σαλονιού της Aegean Air ήταν εκτός λειτουργίας και η τρίτη εναπομένουσα αδυνατούσε να εξυπηρετήσει το πλήθος των αναμενόντων.
Θα θεωρούσαμε το περιστατικό ως ατυχές , αλλά το γεγονός ότι μόλις πρόσφατα η Aegean αναμόρφωσε το χώρο αναμονής επιβατών για πτήσεις εντός Σένγκεν , δημιουργεί κάποια ερωτήματα για την πλήρη ανανέωση των χώρων που ανακοίνωσε η εταιρία.
Μπορεί να πρόκειται για ατυχή συγκυρία , εφόσον μάλιστα η εταιρία έχει καταβάλει σοβαρές προσπάθειες για την βελτίωση της εξυπηρέτησης των τακτικών επιβατών της από το κεντρικό αεροδρόμιο που επιχειρεί το «Ελευθέριος Βενιζέλος».
Δυστυχώς , αυτό δεν συμβαίνει με τον τρίτο μεγαλύτερο «κόμβο» της Aegean το αεροδρόμιο της Λάρνακας στην Κύπρο , το οποίο αποτελεί βάση της εταιρίας για πολλά δρομολόγια στη Μέση Ανατολή και την Ευρώπη. Τα παράπονα των επιβατών για το lounge είναι πολλά και επεκτείνονται σε όλους τους τομείς.
Ο χώρος παρόλο που εξυπηρετεί όλους τους επιβάτες της Star Alliance έχει να αναμορφωθεί σχεδόν μια … εικοσαετία για την ακρίβεια από την μέρα που άνοιξε !
Όλα αυτά παρά το γεγονός ότι η εταιρία έχει ενισχύσει σημαντικά τα έσοδά της από την Κύπρο , αφού μετά το λουκέτο της κρατικής Cyprus Airways , θεωρείται ως η κύρια αεροπορική εταιρία της Μεγαλονήσου.
Παράλληλα οι υπηρεσίες που προσφέρει έχουν υποβαθμιστεί , σαν η εταιρία να μην δίνει σημασία στους πολλούς ελλαδίτες, κύπριους και ξένους πελάτες της που χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες του lounge .
Σημειώνεται επί καθημερινής βάσης πραγματοποιεί μόνο προς την Αθήνα πάνω από πέντε δρομολόγια .
Σε ότι αφορά την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών συνεχίζει να βρίσκεται σε αναντιστοιχία του κύρους της εταιρίας επίπεδα , με τους επιβάτες της να διαμαρτύρονται σχεδόν επί καθημερινής βάσεως, αφού ως βασικό έδεσμα προσφέρεται μισή μικρή άψητη κυπριακή πίτα με χαλούμι , που απλά δεν τρώγεται , ούτε διατίθενται εφημερίδες !