Αδιαμφισβήτητα, σύμφωνα με τις προτιμήσεις και τις επιλογές των Millenilas διαμορφώνονται και οι τάσεις σε παγκόσμιο επίπεδο. Για τον λόγο αυτό, το πρακτορείο Moosylvania συνέταξε για ακόμη μια χρονιά τη λίστα με τις κορυφαία εταιρείες στις οποίες επιλέγει να δώσει ψήφο εμπιστοσύνης η γενιά των Millennials.
Αν και στην περσινή λίστα, σύμφωνα με το Business Insider, υπήρχαν τουλάχιστον δύο αεροπορικές εταιρείες και συγκεκριμένα η United Airlines και η Southwest, εντύπωση μας προξενεί το γεγονός πως καμία αεροπορική εταιρεία δεν περιλαμβάνεται στη λίστα για έτος 2021.
Παρακάτω, μπορείτε να δείτε αναλυτικά τις 20 κορυφαίες μάρκες παγκοσμίως με αντίστροφη σειρά σύμφωνα με τους Μillennials.
Στην 20η θέση, βρίσκεται ο Γερμανός κατασκευαστής αυτοκινήτων BMV – αρκετά δημοφιλής στις νεαρότερες ηλικίες. Oι Millennials φαίνεται να εντυπωσιάζονται από τον κομψό σχεδιασμό των πιο διάσημων μοντέλων της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Αδιαμφισβήτητα, η πλατφόρμα διαδικτυακής ροής Netflix θεωρείται από τους πλέον κερδισμένους της πανδημίας αφού εκτόξευσε ραγδαία τα έσοδά της τον τελευταίο ένα χρόνο. Φέτος, μάλιστα κυκλοφόρησαν δύο από τις πιο επιτυχημένες σειρές της δημοφιλούς πλατφόρμας που έσπασαν κάθε προηγούμενο ρεκόρ. Δεν είναι άλλες από το «Γκαμπί της Βασίλισσας» και την «Οικογένεια Μπρίτζερτον» με τους φανατικούς οπαδούς των δύο σειρών να με περιμένουν με ανυπομονησία τους επόμενους κύκλους.
Chevrolet
Η General Motors ιδρύθηκε το 1908. Είναι η ιδιοκτήτρια εταιρεία της Chevrolet και κατασκευάστρια οχημάτων όπως τα Chevy Silverado και Chevy Bolt τα οποία έχουν επιφέρει τεράστια κέρδη στον όμιλο.
Chick-fil-A
Η Chick-fil-A αναδείχτηκε φέτος η πιο αγαπημένη και κορυφαία εταιρεία ταχυφαγίας των Αμερικανών, σε μία χρονιά που η ζήτηση για γρήγορο φαγητό αυξήθηκε ραγδαία και ιδίως στις ΗΠΑ.
Starbucks
Η πασίγνωστη αλυσίδα καφέ με έδρα το Σιάτλ διαθέτει αμέτρητες επιλογές ροφημάτων καθώς και δεκάδες συνδυασμούς καφέ. Η εταιρεία με τις διάσημες κούπες είναι αρκετά δημοφιλής στις νεότερες ηλικίες. Εδώ και χρόνια μάλιστα, συγκαταλέγεται στη λίστα με τις πιο αγαπημένες μάρκες της νεολαίας.
McDonalds
Στην ίδια ακριβώς θέση βρίσκεται και η μεγαλύτερα αλυσίδα γρήγορου φαγητού παγκοσμίως, η McDonald’s. H εταιρεία με παρουσία σε περισσότερες από 119 χώρες της υφηλίου αλλάζει συχνά το μενού της προσθέτοντας νέες γεύσεις με σκοπό να προσελκύσει ακόμη και πελάτες με δύσκολο γούστο στο φαγητό.
Under Armour
Η εταιρεία αθλητικών ειδών ένδυσης έχει καταφέρει να ανταγωνιστεί «στα ίσια» κολοσσούς του κλάδου και μεγάλες βιομηχανίες όπως η Nike με πολυετή εμπειρία στο χώρο.
Ford
Ο 118χρονος σήμερα κατασκευαστής αυτοκινήτων διαθέτει μια ευρεία γκάμα προϊόντων αφού κατασκευάζει τα πάντα, από φορτηγά μέχρι και ηλεκτρικά οχήματα.
Pepsi
Η γνωστή εταιρεία αναψυκτικών και σνακ, μέσα στα τόσα χρόνια λειτουργίας της, έχει υποστεί δεκάδες μετασχηματισμούς για να παραμείνει δημοφιλής στις νεότερες γενιές.
Microsoft
Η εταιρεία τεχνολογίας, που ιδρύθηκε από το δισεκατομμυριούχο Μπιλ Γκέιτς το 1975, ξεπέρασε την αποτίμηση των 2 τρισεκατομμυρίων δολαρίων στις αρχές του μήνα.
Coca Cola
Πρόκειται ίσως για την πιο γνωστή μάρκα σε όλη τον κόσμο. Η εταιρεία παράγει το πιο διαδεδομένο ανθρακούχο ποτό παγκοσμίως. Γνωρίζατε ότι αρχικά το επίσημο χρώμα της εταιρείας ήταν το πράσινο; Σήμερα, το δεύτερο όνομα του εμπορικού σήματος της Coca Cola είναι «Red Empire» δηλαδή, η κόκκινη αυτοκρατορία. Εφευρέθηκε από τον John Pemberton ως θεραπεία για τους πονοκεφάλους. Τέλος, είναι η πιο αναγνωρίσιμη λέξη στον κόσμο μετά τη λέξη “OK”.
Sony
Είναι γνωστή για την παραγωγή της κονσόλας βιντεοπαιχνιδιών PlayStation. Πρόσφατα δημιούργησε την κονσόλα επόμενης γενιάς, το PlayStation 5, αλλά λόγω της υψηλής τιμής του οι πωλήσεις παραμένουν ακόμη αρκετά χαμηλές.
Σύμφωνα με τους υπαλλήλους, ο τεχνολογικός γίγαντας της Mountain View, με έδρα την Καλιφόρνια, έχει επίσης μία από τις καλύτερες και πιο διαφορετικές επαγγελματικές κουλτούρες.
Adidas
Η γερμανική αθλητική εταιρεία ένδυσης θα στρέψει από εδώ και στο εξής την προσοχή της αποκλειστικά στην ομώνυμη μάρκα της αφού ανακοίνωσε ότι προχωρά στην πώληση της εταιρείας Reebok την οποία είχε αγοράσει το 2006.
Target
Αυτός ο λιανοπωλητής πουλάει δεκάδες προϊόντα από νεοσύστατες εταιρείες. Η Target ξεκίνησε επίσης τη δική της μάρκα αθλητικών πριν από ένα χρόνο, αξιοποιώντας την επιθυμία των ανθρώπων να φορούν άνετα ρούχα κατά τη διάρκεια της πανδημίας, και έχει ήδη σημειώσει πωλήσεις που ξεπερνούν το 1 δισεκατομμύριο δολάρια.
Samsung
Ο κατασκευαστής smartphones κυκλοφόρησε την ολοκαίνουργια σειρά κινητών τηλεφώνων Galaxy στις αρχές του έτους με ναυαρχίδες τα μοντέλα S21, S21 + και premium Galaxy S21 Ultra. Η Samsung είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος πωλητής smartphones στις ΗΠΑ, μετά την Apple, με το 16% της αγοράς.
Walmart
Ο γίγαντας λιανικής με έδρα το Αρκάνσας προσελκύει τις νεότερες γενιές κυρίως από το TikTok – εταιρεία με την οποία συνεργάζεται για αυτόν ακριβώς το σκοπό. Οι χρήστες μπορούν να αγοράσουν προϊόντα μόδας Walmart χωρίς να χρειάζεται να αποχωρήσουν και να κλείσουν την εφαρμογή TikTok.
Amazon
Όταν ο διευθύνων σύμβουλος της Amazon, Τζεφ Μπέζος είδε για πρώτη φορά το νέο λογότυπο της εταιρεία το 1999, το λάτρεψε και γνώριζε πολύ καλά πως η επιτυχία της εταιρείας τους ήταν προδιαγεγραμμένη.
Nike
Η Nike είναι γνωστή για τις μοναδικές και τόσο συγκινητικές διαφημίσεις της. Ο διάσημος κατασκευαστής παπουτσιών έχει χαρακτηριστεί επανειλημμένα ως η εταιρεία με το καλύτερο μάρκετινγκ παγκοσμίως.
Apple
Τον τίτλο της κορυφαίας μάρκας παγκοσμίως κέρδισε και φέτος η Apple. Πέρυσι, η εταιρεία κυκλοφόρησε τέσσερα νέα μοντέλα του iPhone: iPhone 12, iPhone 12 Mini, iPhone 12 Pro και iPhone 12 Pro Max.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Radar.gr.