Ο αυτοκινητόδρομος «Πάτρα – Πύργος», το φράγμα «Πείρου – Παραπείρου» και το σιδηροδρομικό δίκτυο ήταν τα θέματα που μονοπώλησαν τη συζήτηση στη συνέντευξη που παραχώρησε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, στον ραδιοφωνικό σταθμό της Πάτρας Max FM και τον δημοσιογράφο κ. Αλέξανδρο Κογκόλη.

Τρία μεγάλα έργα υποδομών τα οποία αφορούν την Αχαΐα αλλά και γενικότερα την περιφέρεια της Δυτικής Ελλάδας.

Τα έργα υποδομών αποτελούν, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση, έναν από τους βραχίονες του Ταμείου Ανάκαμψης επεσήμανε ο υπουργός και συμπλήρωσε «και αυτό διότι για κάθε ένα ευρώ που ξοδεύεται σε αυτόν το τομέα, επιστρέφει στην οικονομία το διπλάσιο».

«Βρήκαμε λύση για το φράγμα Πείρου – Παραπείρου»

Ο Κώστας Καραμανλής χαρακτήρισε το φράγμα Πείρου – Παραπείρου «γεφύρι της Άρτας», καθώς η κατασκευή του έργου ξεκίνησε πριν από 15 χρόνια.

Έχει βρεθεί λύση, όπως ανέφερε ο υπουργός, μετά από τόσα χρόνια που ταλαιπωρείται η περιοχή με το θέμα της ύδρευσης.

«Έχουν ήδη δεσμευθεί 24,3 εκατ. ευρώ από τα οποία τα 8,7 εκατ. τα χρηματοδοτεί το Υπουργείο για τη λειτουργία και συντήρηση του έργου. Στο πρώτο εξάμηνο του 2021 αναμένεται να έχει υπογραφεί η σύμβαση και να έχει δοθεί λύση και στο θέμα λειτουργίας και συντήρησης του έργου για 5 χρόνια» δήλωσε χαρακτηριστικά και σημείωσε πως το έργο θα αναλάβει ιδιωτικός φορέας, αλλά την τιμολογιακή πολιτική δεν θα την ασκεί ο ιδιώτης.

«Στο ΣΥΡΙΖΑ έχουν λερωμένη τη φωλιά τους για το Πάτρα – Πύργος»

Για τον αυτοκινητόδρομο Πάτρα – Πύργος ο Κώστας Καραμανλής εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι θα ξεκινήσει μέσα στο 2021. Εντός μια τριετίας το έργο θα έχει ολοκληρωθεί.

Είπε μάλιστα πως οι διαδικασίες προχωρούν κανονικά με τις αρμόδιες Διευθύνσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπή. Είναι θετικό επεσήμανε το γεγονός πως δεν υπάρχουν ενστάσεις αυτή τη στιγμή.

«Το έργο αυτό, δυστυχώς, έπεσε θύμα μιας ΣΥΡΙΖΑϊκής εμμονής να δοθεί σε έναν εργολάβο που ήθελαν να τον κάνουν καναλάρχη. Οπότε στον ΣΥΡΙΖΑ έχουν λερωμένη τη φωλιά τους».

«Το έργο, πλέον, έχει μπει στο πρόγραμμα «γέφυρα» 2021- 2027. Με μεθοδική δουλειά εντός του 2021 θα ξεκινήσει από τον παραχωρησιούχο αφού θα έχουμε λάβει και την έγκριση της Επιτροπής Ανταγωνισμού».

Τόνισε επίσης πως παράλληλα προχωρά η υλοποίηση άμεσων παρεμβάσεων για να γίνει πολύ πιο ασφαλής ο υφιστάμενος δρόμος.

Οι παρεμβάσεις στον αυτοκινητόσδρομο αφορούν:

-στον διαχωρισμό των κατευθύνσεων κυκλοφορίας,

-στην τοποθέτηση στηθαίων,

-στη διαγράμμιση του οδοστρώματος,

-στη φωτεινή σηματοδότηση και

-στην κατασκευή διαβάσεων πεζών.

«Προχωρούν οι μελέτες για το σιδηροδρομικό δίκτυο»

Ο υπουργός αναφέρθηκε και στον σχεδιασμό της υπογειοποίησης 5,16 χλμ της σιδηροδρομικής γραμμής.

«Η διαδικασία δημοπράτησης  θα ξεκινήσει το β’ εξάμηνο του τρέχοντος έτους, αφού δεν έχουν αλλάξει τα χρονοδιαγράμματα.» δήλωσε.

«Ο σιδηρόδρομος είναι ένα σημαντικό στοίχημα της χώρας. Έχουμε μείνει δεκαετίες πίσω, προσπαθούμε τώρα να κερδίσουμε έδαφος», κατέληξε ο υπουργός Υποδομών.