Ο Νίκος Χαρδαλιάς, Περιφερειάρχης Αττικής, βρέθηκε σήμερα στη μεγαλύτερη τουριστική έκθεση του Λονδίνου και πραγματοποίησε μπαράζ συναντήσεων με στόχο την ενίσχυση της εξωστρέφειας της ελληνικής πρωτεύουσας και την ανάδειξη της ως κορυφαίου τουριστικού προορισμού.
Στο πλαίσιο της στρατηγικής προώθησης της Αττικής ως πολυδιάστατου τουριστικού προορισμού, ο Περιφερειάρχης Αττικής, Νίκος Χαρδαλιάς, επισκέφθηκε σήμερα την βρετανική πρωτεύουσα, δίνοντας το παρών στη διεθνή τουριστική έκθεση «World Travel Market (WTM) London 2024», που πραγματοποιείται στο Εκθεσιακό Κέντρο ExCel του Λονδίνου.
«Xρέος μας να αξιοποιούμε κάθε ευκαιρία για να δείχνουμε στον κόσμο την αυθεντικότητα και την ποιότητα που προσφέρει η Αττική»
«Η Αττική δεν είναι μόνο η ιστορική καρδιά της Ελλάδας, αλλά και ένας δυναμικός προορισμός που συνδυάζει πλούσια πολιτισμική κληρονομιά, φυσική ομορφιά και εξαιρετική γαστρονομία. Στόχος μας είναι να προωθήσουμε τον αειφόρο και βιώσιμο τουρισμό, ενισχύοντας την εικόνα της Αττικής ως ενός από τους πιο ελκυστικούς προορισμούς, όχι μόνο στην Ευρώπη, αλλά σε ολόκληρο τον πλανήτη. Είναι χρέος μας να αξιοποιούμε κάθε ευκαιρία για να δείχνουμε στον κόσμο την αυθεντικότητα και την ποιότητα που προσφέρει η Αττική».
Απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφων αναφορικά με τον υπερτουρισμό και τις σχετικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν άλλες χώρες, ο κ. Χαρδαλιάς επισήμανε: «Το ζήτημα του υπερτουρισμού αφορά όλο τον κόσμο και όχι μόνο την Αττική. Σε ό,τι μας αφορά λαμβάνουμε συνεχώς υπόψη παραμέτρους όπως είναι η αντοχή των υποδομών και η ανθεκτικότητα των έργων που πρέπει να γίνουν. Δεν έχουμε φθάσει σε σημείο υπερτουρισμού. Γι’ αυτό άλλωστε και επιχειρούμε να πείσουμε όσο το δυνατόν περισσότερους τουρίστες να επιλέγουν την Αττική ως τελικό προορισμό».
Η WTM London αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες και πιο επιδραστικές τουριστικές εκθέσεις στον κόσμο, συγκεντρώνοντας πάνω από 40.000 επαγγελματίες του τουρισμού από κάθε γωνιά της γης.
Μπαράζ στρατηγικών συναντήσεων
Ο κ. Νίκος Χαρδαλιάς πραγματοποίησε επίσης στο Λονδίνο, μαζί με τον Πρόεδρο του αναπτυξιακού οργανισμού «Νέα Μητροπολιτική Αττική Α.Ε.» Δημήτρη Φραγκάκη, σειρά επαφών με υψηλόβαθμα στελέχη ειδησεογραφικών πρακτορείων, αεροπορικών εταιρειών και μερικών εκ των μεγαλύτερων εφημερίδων του κόσμου, προκειμένου να ενισχυθεί η προβολή της Αττικής στις διεθνείς αγορές και να αναπτυχθούν συνεργασίες που θα προάγουν το τουριστικό προϊόν της περιοχής.
Υπήρξε συνάντηση με εκπροσώπους της αμερικανικής εταιρείας Expedia Group, που διαθέτει μια από τις κορυφαίες πλατφόρμες ολοκληρωμένων υπηρεσιών ταξιδιού, περιλαμβάνοντας πακέτα διακοπών, πτήσεις, ξενοδοχεία, ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα, κρουαζιέρες, εισιτήρια για αξιοθέατα και λοιπές δραστηριότητες. Εξετάστηκε η δυνατότητα μιας μακροχρόνιας συνεργασίας, με στόχο την προώθηση της Αττικής ως τουριστικού προορισμού στις αγορές των ΗΠΑ και της Αυστραλίας.
Υπήρξε επαφή με στελέχη του ειδησεογραφικού πρακτορείου Bloomberg και ειδικότερα με τους David Merritt (Head of editorial), Nikki Ekstein (Travel editor at Bloomberg Pursuits) και Anne Kawalerski (Chief client officer), όπου συζητήθηκε η δυνατότητα δημιουργίας ειδικού περιεχομένου για τις ταξιδιωτικές εμπειρίες της Αττικής και η προβολή από τα ψηφιακά μέσα του μιντιακού γκρουπ.
Ακολούθησαν επαφές με ανώτερα στελέχη της British Airways, της μεγαλύτερης αεροπορικής εταιρείας του Ηνωμένου Βασιλείου και μιας από τις μεγαλύτερες του κόσμου.
Με τους εκπροσώπους του αερομεταφορέα, Fatma Hawkings και Mark Palister, εξετάστηκαν τρόποι διεύρυνσης του τουριστικού ρεύματος από τη Μεγάλη Βρετανία προς την Αττική και η ενίσχυση της προβολής μέσω sites, περιοδικών και newsletter της εταιρείας.
Υπήρξαν ακόμη συναντήσεις με τους: Courtney Kobylanski, Global B2B Partnerships & Global Partnerships Director της εφημερίδας «Washington Post», Tania Concialdi, Head of Multimedia Sales της εφημερίδας «Wall Street Journal» και Sophie Davies, Client Lead της εφημερίδας «New York Times».
Με τους προαναφερθέντες συζητήθηκαν οι τρόποι προβολής της ευρύτερης περιοχής της Αθήνας στα ψηφιακά τους μέσα καθώς και στο δίκτυο των συνδρομητών τους σε όλο τον κόσμο.
Συναντήσεις με ομογενειακές κοινότητες
Ο Περιφερειάρχης Αττικής μετέβη επίσης στην ελληνική πρεσβεία στο Λονδίνο, όπου είχε συνομιλίες με τον Πρέσβη,Γιάννη Τσαούση, ενώ συναντήθηκε και με εκπροσώπους από 12 ομογενειακές κοινότητες, τα μέλη των οποίων ζουν και δραστηριοποιούνται στο Ηνωμένο Βασίλειο. Μεταξύ αυτών συγκαταλέγονταν ο Σύλλογος Κωνσταντινουπολιτών, η τοπική Ένωση Μακεδόνων, η Ένωση Ποντίων, η Ένωση Πελοποννησίων, η Ένωση Ιονίων Νήσων, η Ένωση Ελλήνων Τραπεζιτών, η Ένωση Ελλήνων Επαγγελματιών Λονδίνου, η Ελληνική Αρχαιολογική Ένωση και η Ένωση Ελλήνων Ιατρών Ηνωμένου Βασιλείου.
Τέλος, προκειμένου να στηριχθεί ο οινικός τουρισμός και να αναδειχθούν οι τοπικοί αμπελώνες του Λεκανοπεδίου, η Περιφέρεια Αττικής πραγματοποίησε εκδήλωση, όπου ο Master of Wine, Γιάννης Καρακάσης, ένας από τους μόλις 400 που κατέχουν τον συγκεκριμένο τίτλο στον κόσμο, παρουσίασε σε πάνω από 35 κορυφαίους καλεσμένους με πολύ υψηλό προφίλ (ανάμεσά τους 4 Masters of Wine, αγοραστές, εισαγωγείς, sommeliers και δημοσιογράφοι από έγκριτα περιοδικά όπως το αγγλικό «Decanter»), 13 κρασιά από αττικούς αμπελώνες. Το ειδικό αυτό master class, έφερε τον τίτλο: «Savatiano insights: a deep dive into Greece’s classic grape».