Το 55% δηλώνει ότι έχει μειώσει συνολικά τις αγορές σε είδη τροφίμων και είδη παντοπωλείου,…
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε την εβδομάδα 8 έως 11 Νοεμβρίου 2022 με δείγμα 1.000 καταναλωτών και…
Η πλειοψηφία θεωρεί ότι η επίδραση του πολέμου στην Ουκρανία θα κρατήσει τουλάχιστον ως το…
Το ΙΕΛΚΑ πραγματοποιεί κυλιόμενη έρευνα καταναλωτών σε σχέση με θέματα της επικαιρότητας, με δείγμα 1.000…
H πλειοψηφία του κοινού θυμώνει (30%) και φοβάται (26%) για τον πόλεμο στην Ουκρανία
Προσπαθούν να εξοικονομήσουν χρήματα από τις αγορές τους στα σούπερ μάρκετ
Όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποίησε το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών την…
Εισπράξεις σχεδόν €900 εκατ. για το 2020 σε ετήσια βάση - Αλματώδης αύξηση των online…
Δεκαπλασιάστηκε ο αριθμός των Ελλήνων που ψωνίζουν online από τα σούπερ μάρκετ - Στα 620…
Συγκριτικά με τις 27 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης η Ελλάδα εμφανίζει την 8η μικρότερη αύξηση…