search
Undercover

Ο Μυτιληναίος, ο γρίφος με την HELLENiQ ENERGY, ο φόβος Μητσοτάκη στην αντίδραση των Βαρδινογιάννηδων, η στροφή για το 10% της ΔΕΗ και το bras de fer με το CVC, που πουλάει ΔΕΛΤΑ και Vivartia | Προσπάθειες συγκάλυψης προβεβλημένων πολιτικών προσώπων στα σκάνδαλα ΟΠΕΚΕΠΕ, σίτιση, φύλαξη και σκουπίδια – Πάνε να «θάψουν» διαλόγους – από το άνοιγμα των τηλέφωνων- και να μην σταλούν στην Ευρωπαϊκή Εισαγγελία | Η «προφητεία» Πιερρακάκη για «Έλληνα Ευρωπαίο Πρωταθλητή» στις τράπεζες και οι φήμες (που δεν είναι μόνο …φήμες) για σκέψεις συγχώνευσης Εθνικής – Eurobank ή Εθνικής – Πειραιώς – H σημειολογία της τοποθέτησης του υπ. Εθνικής Οικονομίας στην Ένωση Ελληνικών Τραπεζών – «Το ακούει» ο πρωθυπουργός | Για ποιον αμφιλεγόμενο εφοπλιστή, «υπεράνω υποψίας» και «καθώς πρέπει», η πιάτσα λέει ότι «ζει με την ανωμαλία»; Το παπόρι από την Τενερίφη, ο πλουτισμός, η σπατάλη και η πρόκληση της κοινωνίας | Ποιον κυβερνητικό παράγοντα αποκαλούν (η πολιτική και επιχειρηματική πιάτσα) Αδίστακτο Γενίτσαρο και γιατί; Οι …δράσεις του μετά την αποχώρηση της «Κυρίας» της Τρίτης Εξουσίας!

Όλα όσα συμβαίνουν πίσω από κλειστές πόρτες σε επιχειρήσεις, τράπεζες, χρηματιστήριο, ανεξάρτητες αρχές, πολιτικά γραφεία…

UNDERCOVER

Το colpo grosso Περιστέρη για την Αττική οδό: Θα μετατρέψει τις ήδη υπάρχουσες 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση σε 3, χωρίς διαπλάτυνση, επιλύοντας έτσι το πρόβλημα της κυκλοφοριακής συμφόρησης και αυξάνοντας κατά πολύ το προσδοκώμενο έσοδο ~ «Δεν θα ξεμπερδέψεις από εμένα ποτέ»: Η ατάκα – φωτιά, υπερχρεωμένου επιχειρηματία προς πρώην κρατικό λειτουργό, μετά την αθωωτική απόφαση του δικαστηρίου ~ Ο ισχυρός – μπον βιβέρ – παράγων του εφοπλισμού, των επιχειρήσεων και του real estate, με φόντο τα …εκτός Ελλάδος διυλιστήρια, φέρεται να ενισχύει τα μέτρα ασφαλείας του ~ Δύο άσπονδοι φίλοι, με σημείο αναφοράς τον πυρήνα της εξουσίας, φημολογείται ότι έχουν προβεί σε εκεχειρία, του τύπου «δεν με πειράζεις, δεν σε πειράζω» ~ Οι επιτυχημένοι του CVC: Βγαίνουν με υπερκέρδη από Υγεία, Ασφάλειες και εσχάτως Τρόφιμα (ΔΕΛΤΑ και όχι μόνο …) και μπαίνουν στην ΔΕΗ – Στόχος το 20% της Δημόσιας Επιχείρησης!