Το «Baby Shark» είναι επίσημα το βίντεο με τις περισσότερες προβολές στο YouTube, καθώς πρόσφατα ξεπέρασε τα 10 δισεκατομμύρια views.
Η δημοφιλής παιδική μελωδία από τη νοτιοκορεατική εκπαιδευτική εταιρεία Pinkfong διεύρυνε σταθερά το χάσμα που τη χωρίζει από Νο. 2 βίντεο στην πλατφόρμα, την επιτυχία «Despascito» των Luis Fonsi και Daddy Yankee.
Ο διευθύνων σύμβουλος της PinkFong Co., δημιουργός του «Baby Shark» δήλωσε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι το αγαπημένο μας «Baby Shark» έφθασε σε ένα ακόμη αξιοσημείωτο ορόσημο. Ήταν ένα πραγματικά σημαντικό ταξίδι να είμαστε μάρτυρες του πώς το «Baby Shark» έχει συνδέσει ανθρώπους σε όλο τον κόσμο και ανυπομονούμε να παρουσιάσουμε τις επόμενες περιπέτειες του “Baby Shark” που θα φέρουν απαράμιλλες εμπειρίες σε ακόμα περισσότερους θαυμαστές παντού.»
Το viral παιδικό χορευτικό βίντεο και τραγούδι αρχικά κυκλοφόρησε τον Ιούνιο του 2016.