Να «ροκάρει» πιο άγρια στις αγορές θέλησε το T-Roc και για αυτό το λόγο «ζήτησε» από τη Volkswagen να το ανανεώσει.
Η γερμανική εταιρία δεν του χάλασε χατίρι και έτσι φρεσκάρισε ολόκληρη τη γκάμα του δημοφιλούς SUV, στην οποία περιλαμβάνεται και η ισχυρότερη έκδοση R αλλά και το cabriolet αμάξωμα.
Οι σημαντικότερες αισθητικές επεμβάσεις εντοπίζονται στο μπροστινό τμήμα. Ελαφρώς επανασχεδιασμένα είναι τα εμπρός Led φωτιστικά σώματα και o προφυλακτήρας, στα άκρα του οποίου δεν υπάρχουν πλέον τετραγωνισμένα, αλλά λεπτά κάθετα τοποθετημένα Led φώτα.
To πιο εντυπωσιακό χαρακτηριστικό όμως είναι οι προαιρετικοί ΙQ Light Led matrix προβολείς, οι οποίοι επικοινωνούν μεταξύ τους με μια φωτεινή Led μπάρα που επεκτείνεται στη μάσκα, όπως έχουμε δει επίσης στα νέα Polo και Golf.
Στο πίσω τώρα τμήμα του ανανεωμένου T-Roc έχει τροποποιηθεί λίγο ο προφυλακτήρας, ενώ τα φωτιστικά σώματα είναι πιο σκουρόχρωμα και έχουν διαφορετικό Led μοτίβο. To ανανεωμένο T-Roc πατάει σε ζάντες νέας σχεδίασης 16 έως 19 ιντσών.
Σύμφωνα με τη Volkswagen στο εσωτερικό έχει γίνει σημαντική ποιοτική αναβάθμιση, καθώς πλέον το πλαστικό στο επάνω τμήμα του ταμπλό δεν είναι σκληρό αλλά μαλακό. Πιο high-tech η εικόνα στα ενδότερα με ψηφιακό πίνακα οργάνων 8 ιντσών, ενώ η κεντρική οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων μπορεί να είναι 6,5, 8 ή 9,2 ιντσών.
Ασύρματη είναι πλέον η συνδεσιμότητα για smartphones, μέσω Apple CarPlay και Android Auto. Παρατηρήστε ακόμα το άφθονο μαύρο γυαλιστερό διακοσμητικό υλικό στο ταμπλό και το νέο τιμόνι που προέρχεται από το Golf.
Στην γκάμα των κινητήρων δεν έχουμε κάποια προσθήκη ή αντικατάσταση. Το «παρών» δίνει ο τρικύλινδρος turbo 1.0 ΤSI των 115 ίππων και ο τετρακύλινδρος 1.5 TSI των 150 ίππων, οι οποίοι συνδυάζονται με σύστημα μετάδοσης της κίνησης στους εμπρός τροχούς. Με το σύστημα τετρακίνησης 4 Motion διατίθεται ο 2.0 ΤSI των 190 ίππων.
Από πλευράς πετρελαιοκινητήρων ο τετρακύλινδρος 2.0 TDI παράγει 115 ή 150 ίππους, ενώ στην ισχυρότερη έκδοση του συνδυάζεται με σύστημα τετρακίνησης 4 Motion. Στην κορυφή ο δίλιτρος βενζινοκινητήρας του T-Roc R με 300 ίππους και 400 Nm ροπής.