Θα ξεκινήσουμε με τις αλλαγές στην εξωτερική του εικόνα. Το Polo πλέον θυμίζει περισσότερο το μεγάλο του αδελφό, το Golf.
Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία οι αναλογίες του σε μήκος, πλάτος, ύψος και μεταξόνιο διαμορφώνονται στα 4.053 χλστ., 1.751 χλστ., 1.446 χλστ. και 2.564 χλστ. αντίστοιχα, ενώ έχει δομηθεί πάνω στην αρθρωτή πλατφόρμα MQB A0.
Σημείο αναφοράς στην όψη του αποτελούν αναμφισβήτητα οι επανασχεδιασμένοι, στάνταρ Led πλέον, προβολείς. Ακόμα πιο εντυπωσιακοί όμως είναι οι προαιρετικοί εμπρός προβολείς τεχνολογίας IQ.LIGHT LED matrix, οι οποίοι επεκτείνονται κατά μήκος της μάσκας με μια λεπτή Led λωρίδα, ένα χαρακτηριστικό που βλέπουμε πρώτη φορά στο Polo.
Στο πίσω τμήμα τώρα, κάτω από το λογότυπο της Volkswagen στην πόρτα του χώρου αποσκευών αναγράφεται το όνομα του Polo, ενώ τροποποιημένα είναι τα πλατύτερα στάνταρ τώρα Led φωτιστικά σώματα.
Σημειώστε ότι επανασχεδιασμένοι είναι οι προφυλακτήρες και η πόρτα του χώρου αποσκευών, καθώς επίσης ότι στην παλέτα του αμαξώματος υπάρχουν συνολικά 8 αποχρώσεις, ενώ δίνεται και δυνατότητα διχρωμίας με μαύρη οροφή.
Περνάμε στο εσωτερικό, όπου οι επεμβάσεις είναι αρκετά πιο διακριτικές. Στάνταρ έγινε ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη 8 ιντσών (προαιρετικά με οθόνη 10,25 ιντσών) επανασχεδιάστηκε το πολυλειτουργικό τριάκτινο τιμόνι, ο χειρισμός του κλιματισμού Climatronic πραγματοποιείται από επιφάνεια αφής, ενώ τελευταίας γενιάς είναι το σύστημα πολυμέσων που διαθέτει eSIM για ενισχυμένη συνδεσιμότητα.
Για πρώτη φορά το Polo θα εξοπλίζεται με κεντρικό αερόσακο, ο οποίος προστατεύει από μια επαφή των εμπρός επιβατών σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης. Στάνταρ θα είναι το air condition, το σύστημα πολυμέσων Composition Media με οθόνη αφής 6,5 ιντσών (προαιρετικά 8 ιντσών), το Bluetooth για σύνδεση του κινητού τηλεφώνου, οι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι/θερμαινόμενοι πλευρικοί καθρέπτες, τα ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός-πίσω, το μαλακό πλαστικό στο επάνω τμήμα του ταμπλό που ανεβάζει την ποιότητα, ενώ στο χρώμα του αμαξώματος θα βάφονται οι πλευρικοί καθρέπτες και οι χειρολαβές των θυρών. Το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 351 λίτρων.
Η λίστα με τα συστήματα ασφαλείας του ανανεωμένου Polo περιλαμβάνει IQ.DRIVE Travel Assist με Adaptive Cruise Control, υποβοήθηση παραμονής του οχήματος στη λωρίδα κυκλοφορίας, έλεγχο «νεκρής» γωνίας και πίσω διασταυρούμενης κυκλοφορίας, αυτόματη πέδηση έκτακτης ανάγκης, ανίχνευση κόπωσης οδηγού, αποφυγή πολλαπλών συγκρούσεων, υποβοήθηση στάθμευσης και ένδειξη απώλειας πίεσης ελαστικών.
Ίδια παραμένει η γκάμα κινητήρων με το βασικό ατμοσφαιρικό τρικύλινδρο βενζίνης 1.0 MPI να αποδίδει 80 ίππους, ενώ συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων. Συνεχίζουμε με τον επίσης τρικύλινδρο αλλά turbo 1.0 ΤSI βενζινοκινητήρα των 95 ίππων που συνδυάζεται με 5αρι μηχανικό ή προαιρετικά με αυτόματο DSG 7 σχέσεων κιβώτιο. Στην ισχυρότερη έκδοση του παράγει 110 ίππους, ενώ εδώ είναι στάνταρ το αυτόματο DSG κιβώτιο των 7 σχέσεων. Ο τρικύλινδρος κινητήρας 1.0 TGI των 90 ίππων εκτός από βενζίνη μπορεί να καταναλώσει και φυσικό αέριο.
Η κορυφαία και ανανεωμένη GTI έκδοση του Polo θα κάνει πρεμιέρα το καλοκαίρι. Οι εξοπλιστικές εκδόσεις θα ονομάζονται από εδώ και πέρα Polo, Life, Style και R-Line, αντικαθιστώντας τις Trendline, Comfortline και Highline.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Radar.gr.