Η VIVA, όπως είναι γνωστό, έχει λάβει τραπεζική άδεια και διαθέτει συγκεκριμένους στόχους καθώς έχει χρηματοδοτηθεί από διεθνείς επενδυτές.
Mε 44 εκατ. ευρώ έσοδα το 2020 έχει στόχο τον τριπλασιασμό τους εντός του 2021.
Δραστηριοποιείται σε 23 χώρες στην Ευρώπη στις υπηρεσίες πληρωμών, αλλά στοχεύει και στην δανειοδότηση εμπόρων μέσω ειδικού οχήματος στο οποίο συμμετέχουν επενδυτές.
Ουσιαστικά, με το όχημα δεν υπάρχει συστημικό ρίσκο καθώς τα δάνεια προς τους εμπόρους δεν υπάρχουν στον ισολογισμό της VIVA, αλλά τιτλοποιούνται και πωλούνται στο όχημα και η Τράπεζα παίρνει τις προμήθειες.
Όσοι από τους τραπεζίτες υποτιμούν τον κ. Χάρη Καρώνη μάλλον θα τον βρουν μπροστά τους. Και τα όσα υποστηρίζει ο ίδιος για την Ένωση Τραπεζών δεν είναι άδικα δηλαδή ότι πρέπει να συμμετάσχουν και τα υπόλοιπα ιδρύματα πληρωμών ή ότι δεν γίνεται να αποκλείονται από τις συναλλαγές οι πελάτες της VIVA.