Κατακόρυφη αύξηση της επισκεψιμότητας πέτυχε η εφαρμογή επικοινωνίας Viber τις περίπου επτά ώρες που Facebook και Instagram παρέμεναν εκτός λειτουργίας την Τρίτη.

Χαράς ευαγγέλια για το αντίπαλον δέος της διαδικτυακής επικοινωνίας. Το χθεσινό πολύωρο κρασάρισμα σε Facebook, Instagram και WhatsApp, έφερε χαμόγελα στο Viber. Σύμφωνα με δήλωση της Chief Growth Officer της Rakuten Viber, Anna Znamenskaya, «το Viber είδε πενταπλασιασμό στον αριθμό των ενεργοποιήσεων, φτάνοντας ως και δεκαπλασιασμό στις ώρες αιχμής. Επίσης είχαμε αύξηση 75% στον αριθμό των μηνυμάτων και διπλασιασμό του αριθμού των κλήσεων».

Εχθές, κατά τις απογευματινές ώρες, οι χρήστες των τριών πλατφορμών στη χώρα μας διαπίστωσαν ότι ήταν αδύνατο να συνδεθούν. Φαινόμενο όμως που, όπως διαπιστώθηκε τελικά αφορούσε εκατοντάδες εκατομμύρια χρήστες των υπηρεσιών παγκοσμίως, και μάλιστα εξελίχθηκε στο μεγαλύτερο μπλακ άουτ στην ιστορία του Facebook, καθώς η πλατφόρμα δεν λειτουργούσε για σχεδόν 7 ώρες.

Recent Stickers, Memoji on iPhone and More - See What's New on Viber | Viber

Το μπλακάουτ της Τρίτης, πιθανότατα το μεγαλύτερο στην ιστορία του Facebook, ανέδειξε την εξάρτηση του σύγχρονου τρόπου ζωής από τις διαδικτυακές υπηρεσίες.

Πάνω από 3,5 δισεκατομμύρια χρήστες σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν υπηρεσίες της Facebook, ενώ οι χρήστες του Viber υπερέβαιναν το ένα δισεκατομμύριο το 2018.

To Viber παρουσιάστηκε το 2010 από την Viber Media με έδρα την Κύπρο, εξαγοράστηκε όμως το 2014 από την Rakuten και σήμερα έχει έδρα το Λουξεμβούργο.

Facebook: Χάθηκε τζίρος 99,75 εκατ. δολαρίων και ανυπολόγιστη αξιοπιστία

Ο χρόνος είναι χρήμα και η μετοχή του facebook έχασε σε αυτό το διάστημα σχεδόν 6%, κάτι που ισοδυναμεί με απώλειες 47,6 δισ. δολαρίων στην κεφαλαιοποίηση. Μόνο ο ίδιος ο Ζούκερμπεργκ υπολογίζεται πως έχασε χθες 6 δισ. δολάρια από τον πλούτο του.

Παράλληλα, εκτιμάται πως για τον όμιλο χάθηκε συνολικά τζίρος 99,75 εκατ. δολαρίων. Ο υπολογισμός στηρίζεται στα στοιχεία του δεύτερου τριμήνου για έσοδα ύψους 29,08 δισ. δολαρίων σε περίοδο 91 ημερών. Αυτο σημαίνει ότι μόνον το Facebook βγάζει (ή χάνει εάν πέσει) 319,6 εκατ. δολάρια ημερησίως ή 13,3 εκατ. δολάρια την ώρα.

Αυτά τα ποσά για έναν κολοσσό, βέβαια, είναι διαχειρίσιμα. Το μεγαλύτερο πλήγμα για το facebook είναι αυτό που δέχθηκε στην αξιοπιστία του. “Πόνεσε’ σίγουρα το τρολάρισμα που δέχθηκε, αλλά και το γεγονός ότι άλλα κοινωνικά δίκτυα, όπως το Twitter έκαναν… πάρτι