Η Unilever στάθηκε πολύ καλά στην αγορά, παρά την ενεργειακή κρίση και τις επιπτώσεις της πανδημίας. Είναι χαρακτηριστικό ότι η εταιρεία ανακοίνωσε υποκείμενη αύξηση πωλήσεων δ’ τριμήνου ύψους 4,9%, ενώ οι αναλυτές ανέμεναν αύξηση κατά 3,8%, καθώς οι άνθρωποι έτρωγαν περισσότερο στο σπίτι, στην πρώτη ανακοίνωση αποτελεσμάτων της μητρικής εταιρείας του σαπουνιού Dove και των παγωτών Magnum, μετά από την αποτυχημένη προσπάθεια εξαγοράς των καταναλωτικών δραστηριοτήτων υγείας της GlaxoSmithKline.
Ο όμιλος καταναλωτικών ειδών, τόνισε πως αναμένει αύξηση των υποκείμενων πωλήσεων το 2022 κατά 4,5%-6,5%.
Οι τιμές θα συνεχίσουν να είναι ισχυρές, με αποτελέσματα κάποια επίπτωση στους όγκους.