Τα όσα συνέβησαν με την Τρ. Αττικής, τις τεράστιες ζημιές, την παραποίηση αποτελεσμάτων και εντέλει την ενεργοποίηση του νόμου Χαρδούβελη που σε απλά λόγια σημαίνει κρατικοποίηση, δια μέσω της μετατροπής της αναβαλόμενης φορολογίας σε απαιτήσεις του κράτους δηλαδή σε μετοχοποίηση της και έλεγχο του Δημοσίου, δεν εκπλήσσουν κανένα από τους καλά γνωρίζοντες πρόσωπα και πράγματα!
Ότι στην τράπεζα Αττικής κάτι σάπιο υπάρχει εδώ και πολύ καιρό είναι λίγο πολύ γνωστό!
Ποιος μπορεί να ξεχάσει για παράδειγμα τα …μπουνίδια μέσα στην τράπεζα των δύο κορυφαίων στελεχών; Σκηνές απείρου κάλους που ξεφτιλίζουν το τραπεζικό σύστημα και την ίδια την τράπεζα!
Ποιος μπορεί να αρνηθεί την διαχρονική ύπαρξη νταραβεριτζήδων, είτε του κομματικού κράτους, χθες του ΣΥΡΙΖΑ σήμερα της ΝΔ, είτε του Τεχνικού Επιμελητηρίου ή του πάλαι ποτέ ΤΣΜΕΔΕ!
Και επιπροσθέτως είναι λίγο πολύ γνωστό πόσο έχει επηρεάσει την τράπεζα η σύνδεση της με προνομιακούς καθεστωτικούς επιχειρηματίες οι οποίοι λιγότερο ή περισσότερο την απομύζησαν με δανειοδοτήσεις και εγγυητικές!
Και επιβάλλεται να αναφερθεί η ιδιότυπη και υπό εξέταση σύμβαση για τα κόκκινα δάνεια με το «Αρτεμις». Μια υπόθεση όπου αναδύεται οσμή σκανδάλου και υπόπτων μεθοδεύσεων …
Σε κάθε περίπτωση τη δική της ευθύνη έχει και η τράπεζα της Ελλάδος επιλογή της οποίας ήταν η σημερινή διοίκηση.
Και την ώρα τούτη η κυβέρνηση, διά μέσω του ΤΧΣ που θα καταστεί μαζί με τον ΕΦΚΑ κυρίαρχος μέτοχος, καλείται να δώσει οριστική λύση:
1. Να παραμείνει η τράπεζα στο κράτος, να λειτουργήσει ως δημόσιος οργανισμός και να εξυγιανθεί μέσω αυτού!
2. Να αποφασισθεί λύση εξυγίανσης όπως στην Τράπεζα Πειραιώς: dilution, που ήδη πραγματοποιείται με την μετατροπή της αναβαλομενης φορολογίας σε μετοχές υπέρ του κράτους και στη συνέχεια αύξηση κεφαλαίου και αναζήτηση επενδυτή ή επενδυτών. Και η αλήθεια είναι πως η συγκυρία ευνοεί μια τέτοια εξέλιξη λόγω υπερβάλλουσας ρευστότητας στην αγορά!
3. Να πωληθεί η Τρ. Αττικής μέσω εισφοράς σε μια από τις συστημικές τράπεζες που συνάδουν με τον ρόλο του δημοσίου, όπως στην Εθνική ή την Τρ. Πειραιώς όπου το ΤΧΣ ακόμη διατηρεί ισχυρά ποσοστά!