Στο γοητευτικό πρόσωπο της Τόνιας Σωτηροπούλου με τις συμμετρικές αναλογίες, που δεν αποτυπώνει απλά την ομορφιά όπως την ξέραμε μέχρι σήμερα, η δημιουργική ομάδα της Dr. Age στο Παρίσι και στη Νέα Υόρκη βρήκε μία από τις «εκπροσώπους» της φιλοσοφίας του brand.
Η «καθαρή ομορφιά» είναι το τελευταίο και πιο δυναμικό trend στη βιομηχανία των καλλυντικών που κερδίζει συνεχώς έδαφος, χάρη στις αγνές φόρμουλες των προϊόντων με συστατικά και διαδικασίες παραγωγής που τις χαρακτηρίζει το ηθικό τους αποτύπωμα στην υγεία και, πάνω απ’ όλα, στο περιβάλλον. Η Dr.Age, ένα από τα πιο δυναμικά brand στη μετά-covid εποχή, ακολουθώντας πιστά τις αρχές του παγκόσμιου πλέον κινήματος του Clean Beauty, δημιουργεί ήδη από το ξεκίνημά της προϊόντα με όσο πιο καθαρά και ασφαλή ενεργά συστατικά φιλικά προς την επιδερμίδα, με απόλυτο σεβασμό στην αειφορία και την προστασία του περιβάλλοντος και πάνω απ’ όλα εχθρικά σε κάθε κλινική δοκιμή και πείραμα σε ζώα.
Εάν ακολουθείτε την Τόνια Σωτηροπούλου στο Instagram θα καταλάβετε αμέσως ότι ο τρόπος ζωής της ταιριάζει απόλυτα με όσα προτείνει η Dr. Age. Υγιεινή διατροφή, νέες καθημερινές συνήθειες, αγάπη στα ζώα. «Σε έναν κόσμο που άλλαξε και που αλλάζει καθημερινά, καθένας από μας πρέπει να προσαρμόζεται και να δημιουργεί νέες συνήθειες πιο υγιεινές, πιο κοντά στη φύση και πιο κοντά στον εαυτό του. Η ψυχική και πνευματική υγεία είναι το ίδιο σημαντική με την σωματική υγεία και αυτό αποτυπώνεται στην εικόνα μας» επισημαίνει και συνεχίζει: «Όταν μου πρότειναν να φωτογραφηθώ για την Αμερική δέχτηκα χωρίς κανένα δισταγμό, γιατί κατάλαβα ότι δεν ήταν μια καμπάνια beauty σαν αυτές που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε μέχρι τώρα. Η Dr.Age δημιουργεί εικόνες που αφορούν την υγεία, εικόνες που δεν παραπέμπουν σε φτιασιδωμένα, ψεύτικα πρόσωπα, αλλά στοχεύουν στην ομορφιά της υγείας του δέρματος, ανεξάρτητα από φύλο, χρώμα, ιδιαιτερότητες για αυτό και η φωτογράφισή μου είναι τελείως διαφορετική από αυτή που θα περίμενε κάποιος να δει».
Αυτό που κάνει το brand να ξεχωρίζει είναι το γεγονός πως υιοθετεί εφαρμογές της πλαστικής χειρουργικής στην περιποίηση. H ομάδα έρευνας και ανάπτυξης του brand σχεδιάζει και δημιουργεί καλλυντικές συνθέσεις που αντιμετωπίζουν τα διαφορετικά χαρακτηριστικά και ανάγκες κάθε περιοχής του προσώπου με υπερστοχευμένα προϊόντα, ξεχωριστά για κάθε τριτημόριο του προσώπου.
Η Dr.Age εισάγει μια νέα αντίληψη στην περιποίηση και για να επιτύχει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα, εστιάζει σε κάθε λεπτομέρεια ξεχωριστά με την ακρίβεια ενός πλαστικού χειρουργού. Ακολουθεί το “rule of thirds”, τον κατοχυρωμένο με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας «κανόνα των τριτημορίων» και προτείνει εξατομικευμένες λύσεις.
Σύμφωνα με αυτόν, το πρόσωπο διαιρείται οριζόντια σε 3 ζώνες:
-
- Άνω τριτημόριο, από τη γραμμή των μαλλιών έως το άνω βλέφαρο
- Μέσο τριτημόριο, από το κάτω βλέφαρο έως το άνω χείλος
- Κάτω τριτημόριο, από το πάνω χείλος έως τη γραμμή του σαγονιού