H Porsche, για τον γερμανικό στρατό ένα από τα πιο off road οχήματα που έχουμε δει.
Μιλάμε για το Porsche 597 Jagdwagen, ένα ελαφρύ όχημα που προοριζόταν για στρατιωτική χρήση, το οποίο σχεδιάστηκε εξ ολοκλήρου από τον ίδιο το Φέρντιναρντ Πόρσε. Αρχικά αναπτύχθηκε ως πρωτότυπο για τον γερμανικό στρατό μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ωστόσο δεν έφτασε ποτέ σε μαζική παραγωγή, καθώς επιλέχθηκε το DKW Munga της Auto-Union για οικονομικούς λόγους.
Jagdwagen
Το Jagdwagen διέθετε τετρακύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα (1,5 λίτρων και 1,6 λίτρων αργότερα) από την Porsche 356, ο οποίος απέδιδε 50 ίππους και τελική ταχύτητα 100 χλμ./ώρα, χάρη ωστόσο στο μικρό μεταξόνιο του μπορούσε να αναρριχηθεί σε ανηφόρες κλίσης έως και 65%! Ζύγιζε 990 κιλά και σε σχέση με τα υπόλοιπα στρατιωτικά οχήματα, δεν διέθετε πόρτες, ούτε μαρσπιέ, οπότε ο επιβάτης έπρεπε κάτα κάποιο τρόπο να σκαρφαλώσει για να μπει μέσα στο όχημα.
Συνολικά κατασκευάστηκαν 71 Porsche 597, μεταξύ του 1955 και του 1958, 49 από τα διατέθηκαν στην αγορά (με αριθμό πλαισίου από 597-000101). Το κόστος ανάπτυξης του οχήματος ανήλθε σε περίπου 1,8 εκατομμύρια γερμανικά μάρκα. Τον Αύγουστο του 1959, υπήρχαν ακόμη ελπίδες εντός της εταιρείας Porsche να παραχθεί ένα νέο όχημα βασιμένο στο type 597, το οποίο θα διέθετε ενισχυμένο σασί και διαφορετικά στυλ αμαξώματος, το project ωστόσο ακυρώθηκε και το νέο όχημα δεν είδε ποτέ το φως της δημοσιότητας.
Ίδρυση της εταιρείας A.G. Porsche
Το 1931 ο Φέρντιναντ Πόρσε ίδρυσε την εταιρεία Porsche GmbH. με συνεργάτες του τον Κάρλ Ράμπε (Karl Rabe), τον Έρβιν Κομέντα (Erwin Komenda), τον Φράντς Ξαβιέ Ράιμπις (Franz Xaver Reimpiess) και τον γιο του Φέρι (Ferry).
Το 1948 ο Φέρντιναντ Πόρσε πήρε τα ανταλλακτικά από το Volkswagen, τα βελτίωσε και με τη βοήθεια του Κομέντα δημιούργησαν το Roadster 356, που ήταν το πρώτο όχημα που έφερε το όνομα της εταιρείας Πόρσε. Το 1950 ο Φέρντιναντ ευτύχησε να δει το όνειρό του πραγματικότητα, με την μαζική πλέον παραγωγή των οχημάτων Πόρσε. Το 1951 πέθανε από εγκεφαλικό επεισόδιο.