Το Spotify παρουσιάζει το Listening Stats, μια νέα εβδομαδιαία αναφορά που δείχνει αγαπημένους καλλιτέχνες, τραγούδια και μουσικές «στιγμές» των χρηστών

Ο κολοσσός του streaming Spotify επενδύει ακόμη περισσότερο σε αυτό που κάνει καλύτερα, να μετατρέπει τις ακουστικές συνήθειες των χρηστών του σε δεδομένα που θέλουν να δουν και να μοιραστούν.

Την Πέμπτη 6 Νοεμβρίου, το Spotify ανακοίνωσε τη νέα λειτουργία Listening Stats, η οποία προσφέρει στους χρήστες μια εβδομαδιαία σύνοψη με τους κορυφαίους καλλιτέχνες, τα αγαπημένα τους τραγούδια και τα μουσικά τους «ορόσημα».

Η κυκλοφορία της νέας λειτουργίας έρχεται λίγο πριν το καθιερωμένο Spotify Wrapped, τη δημοφιλή ετήσια ανασκόπηση που κατακλύζει τα κοινωνικά δίκτυα. Το Listening Stats λειτουργεί ως μια «μίνι» εκδοχή του, κρατώντας τη χαρά της εξατομικευμένης μουσικής ανασκόπησης όλο τον χρόνο.

Διαθέσιμο τόσο για δωρεάν όσο και για premium χρήστες σε περισσότερες από 60 χώρες, το Listening Stats αναλύει τις τελευταίες τέσσερις εβδομάδες ακρόασης και δημιουργεί προσωποποιημένες playlists βασισμένες στις τρέχουσες μουσικές εμμονές του κάθε χρήστη. Παράλληλα, προσθέτει μικρές επισημάνσεις — όπως μια νέα ανακάλυψη, ένα fandom milestone ή το γεγονός ότι κάποιος έπαιξε ένα τραγούδι των NMIXX 27 φορές συνεχόμενα.

Οι χρήστες μπορούν να μοιραστούν τα στατιστικά τους απευθείας από την εφαρμογή στο Instagram, το WhatsApp και άλλες πλατφόρμες.

Πώς θα βρείτε τα Listening Stats σας στο Spotify;

Βήμα 1: Πατήστε την εικόνα του προφίλ σας στην εφαρμογή Spotify για να ανοίξετε το μενού.
Βήμα 2: Κάντε κλικ στην καρτέλα «Listening Stats».
Βήμα 3: Εξερευνήστε τους κορυφαίους καλλιτέχνες, τραγούδια και πληροφορίες σας από τις τελευταίες τέσσερις εβδομάδες.
Βήμα 4: Πατήστε «Κοινοποίηση» για να δημοσιεύσετε τα εβδομαδιαία στατιστικά σας ή μεμονωμένες ιδιαιτερότητες στο Instagram, WhatsApp ή οπουδήποτε αλλού επιδεικνύετε το γούστο σας.

Το Spotify έχει από καιρό πρωτοπορήσει στην εξατομίκευση μουσικών εμπειριών μέσω δεδομένων, από αλγοριθμικές λίστες αναπαραγωγής όπως το Discover Weekly και το Release Radar, έως πειραματικές μορφές όπως το daylist. Αυτές οι λειτουργίες δουλεύουν επειδή συνδυάζουν τεχνολογία και γούστο, μετατρέποντας το ιστορικό ακρόασης σε κάτι συναισθηματικό και κοινοποιήσιμο.

Διαβάστε ακόμη: