Επιστροφή στο παρελθόν με τεχνολογία από το παρόν. Αυτός θα ήταν ένας εναλλακτικός τίτλος για το σύγχρονο Manta, το οποίο αποκάλυψε η Opel.
Η σιλουέτα του θρυλικού Manta διατηρήθηκε σε μεγάλο βαθμό, ωστόσο μας συστήνεται ξανά ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο. Η πλήρης ονομασία του είναι Manta GSe Elektro MOD. Το όνομά του αποτελεί συνδετικό κρίκο με το Opel Elektro GT, το οποίο πριν από μισό αιώνα πέτυχε παγκόσμια ρεκόρ στην άγνωστη τότε ηλεκτροκίνηση. Το δεύτερο συνθετικό του ονόματός του προέρχεται από τη λέξη “modification”, η οποία σημαίνει τροποποίηση.
Ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο το αναγεννημένο Manta θα κινείται εντελώς αθόρυβα, ενώ θα εκπέμπει μηδενικούς ρύπους. Το 1970 το θρυλικό Manta ξεκινούσε την καριέρα του έχοντας κάτω από το εμπρός καπό του έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα. Αυτός τώρα έχει αντικατασταθεί από ηλεκτροκινητήρα, απόδοσης 147 ίππων και 255 Nm ροπής. Πιστή στην παράδοση, όμως, παραμένει η μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς και το μηχανικό κιβώτιο των 4 σχέσεων.
Σύμφωνα με την Opel η μπαταρία του αμιγώς ηλεκτροκίνητου Manta, χωρητικότητας 31 kWh, μετά από μια πλήρη φόρτιση της εξασφαλίζει αυτονομία 200 χλμ. Όπως τα ηλεκτρικά Opel Corsa-e και Mokka-e, το Manta μπορεί να ανακτά ενέργεια κατά τη διαδικασία της πέδησης και να την αποθηκεύει στην μπαταρία του. Χάρη στον ενσωματωμένο 9.0 kW φορτιστή του το Manta μπορεί να φορτίσει πλήρως την μπαταρία τoυ σε λιγότερο από 4 ώρες.
Όπως το νέο Mokka και το ανανεωμένο Crossland, το Manta ενσωματώνει τη νέα μάσκα “Opel Vizor”, καθώς ήταν αυτό που ενέπνευσε τους σχεδιαστές της γερμανικής εταιρίας. Αποτελείται από ένα μαύρο ενιαίο πάνελ, στο κέντρο του οποίου δεσπόζει το ανανεωμένο λογότυπο της Opel και στα άκρα του τα Led φωτιστικά σώματα.
Στο σύγχρονο Manta όμως η μάσκα αυτή ονομάζεται “Opel Pixel-Vizor” και θα μπορεί να επικοινωνεί με τους πεζούς και τους οδηγούς άλλους οχημάτων προβάλλοντας γραπτά μηνύματα και εικονίδια.
Παρατηρήστε επίσης το μαύρο χρώμα στο εμπρός καπό που σχηματίζει αντίθεση με το κίτρινο νέον του αμαξώματος, τα τρισδιάστατα στρογγυλά Led πίσω φωτιστικά σώματα, τις ζάντες των 17 ιντσών που ντύνονται με ελαστικά διαστάσεων 195/40 μπροστά και 205/40 πίσω.
Στο εσωτερικό, τώρα, ρετρό είναι το τριάκτινο τιμόνι, όμως έχει εφαρμοστεί το νέο κόκπιτ “Pure Panel” της Opel, το οποίο αποτελείται από δύο οθόνες 12 και 10 ιντσών. Ματ γκρι επενδύσεις και αλκαντάρα έχουν εφαρμοστεί στο ταμπλό και στα πάνελ των θυρών. Η μουσική αναπαράγεται από ένα Bluetooth ηχείο της Marshall, ενώ τα σπορ καθίσματα με τις κίτρινες κάθετες λωρίδες είχαν αναπτυχθεί κάποτε για το Adam S.