Το Netflix δημιουργεί τα δικά του Franchise, θέλοντας να έχει παγκοσμίως σταθερά συντονισμένο κοινό. Έχοντας μπει στα σπίτια σχεδόν όλων των νοικοκυριών, βάση συγκεκριμένης οδηγίας που υποχρεώνει το δίκτυο να έχει περιεχόμενο στις τοπικές γλώσσες χωρών που έχει κεντρική διανομή, το δίκτυο φροντίζει ή να αγοράζει ή να παράγει σειρές και ταινίες για την εκάστοτε αγορά.
Το παράδειγμα της Ισπανίας χάρισε σειρές όπως το Casa De Papel και το Vis-à-vis (και οι δύο ανήκαν προηγουμένως σε άλλα δίκτυα· αγοράστηκαν, εντάχθηκαν στην ταινθήκη του Netflix και στην πορεία παράχθηκαν και συνέχειες).
Το παράδειγμα της Κορέας το Squid Game και το Hellbound (πρόκειται για σειρές που το περιεχόμενο τους παράχθηκε για λογαριασμό του Netflix).
Η αγορά της Κορέας όμως είναι τεράστια και το παγκόσμιο κοινό ήταν έτοιμο όταν έκανε πρεμιέρα το Squid Game, να υποδεχτεί Κορεάτικες σειρές. Σε αυτό βοήθησε και το hype της ταινίας «Παράσιτα» που είχε κερδίσει 4 βραβεία Όσκαρ σπάζοντας το κατεστημένο που ήθελε καλύτερη ταινία της χρονιάς να είναι Αμερικανική παραγωγή ή στην Αγγλική γλώσσα.
Πηγή του Variety αναφέρει πως μετά από τη στρατηγική στροφή του Netflix προς περισσότερο περιεχόμενο σε τοπική γλώσσα, έγινε ο ηγέτης στην Κορέα της αγοράς ροής βίντεο. Η WiseApp που αναλαμβάνει τις μετρήσεις στην Κορέα, έχει υπολογίσει ότι η βάση συνδρομών του Netflix στη χώρα έχει πλέον φτάσει τα 5,14 εκατομμύρια, έναντι 3,16 εκατομμυρίων που είχε ένα χρόνο νωρίτερα.
Αντίστοιχη έρευνα για το Netflix Ισπανίας που δημοσίευσε το Screen Daily, έδειχνε ότι το Casa de Papel ήταν η αιτία που η γνωστή πλατφόρμα εισήχθη τόσο δυναμικά στη λατινόφωνη αγορά. Αυτό σε συνδυασμό με τα κινηματογραφικά και ηχοληπτικά στούντιο του Netflix στην Ισπανία -που μεγάλωσαν ήδη την έκτασή τους-, δείχνει ότι η εκάστοτε τοπική αγορά μπορεί να χαρίσει προϊόντα που απευθύνονται σε όλον τον κόσμο εκτός συνόρων.
Πλέον το Netflix μεταγλωττίζει αρκετές από τις original σειρές του, δημιουργεί και αναπαράγει franchise από reality shows (χαρακτηριστικά αναφέρουμε το The Circle και Too Hot To Handle), και -πλέον- μεταφέρει τηλεοπτικά concept που έχει στην ταινιοθήκη του προσαρμοσμένα σε άλλες τοπικές αγοράς.
Με δεδομένη την προσμονή του παγκόσμιου κοινού σε οτιδήποτε θυμίζει το Squid game αλλά και το Casa de Papel, το στούντιο της πλατφόρμας έδωσε το πράσινο φως για ένα παράξενο τηλεοπτικό γάμο, τη μεταφορά του Casa de Papel… στα Κορεάτικα.
Στη νέα τηλεοπτική σειρά θα πρωταγωνιστεί ο ηθοποιός από το «Squid Game» Park Hae-soo. Ο Park πρόκειται να υποδυθεί τον Andrés “Berlin” de Fonollosa, έναν από τους βασικούς χαρακτήρες της σειράς.
Με πέντε σαιζόν ήδη ολοκληρωμένες (τα καινούρια επεισόδια της 5ης σαιζόν ανεβαίνουν στην πλατφόρμα στις 3 Δεκεμβρίου), σίγουρα υπάρχει πλούσιο υλικό έτοιμο να εμπνεύσει την ασιατική μεταφορά.
Επιπροσθέτως φήμες θέλουν να έχει ήδη γραφτεί το σενάριο και να βρίσκεται σε παραγωγή με σκοπό να προβληθεί μέσα στο 2023, το spin off του La casa de Papel που θα παρουσιάζει την ιστορία του χαρακτήρα με το όνομα Βερολίνο (τον υποδύεται ο Πέδρο Αλόνσο). Αυτόν τον ρόλο έχει κληθεί να υποδυθεί ο Park στην Κορεατική μεταφορά, κάτι που καταλαβαίνουμε εύκολα και χωρίς να γνωρίζουμε τη γλώσσα, βλέποντας το βίντεο που παρουσίασε κρατώντας τη χαρακτηριστική μάσκα στο χέρι.