Χτες ο Ισπανικός οίκος Balenciaga με έδρα το Παρίσι πραγματοποίησε μια εντυπωσιακή επίδειξη μόδας για το φθινόπωρο/χειμώνα του 2024 στο Λος Άντζελες στην Windsor Square  και πολλοί αστέρες παραβρέθηκαν γεμάτοι χαμόγελα και φορώντας δημιουργίες του διάσημου οίκου. Στην πασαρέλα περπάτησαν οι Cardi B και η Brigitte Nielsen ενώ πρέσβειρα του οίκου είναι η Nicole Kidman.

Η ηθοποιός εξομολογήθηκε πως το νυφικό με το οποίο παντρεύτηκε τον  Keith Urban το 2006 ήταν Balenciaga και προχώρησε σε μια συναισθητική ανάρτηση: «Η Balenciaga ήταν μαζί μου σε μερικά από τα πιο αξιομνημόνευτα γεγονότα στη ζωή μου, από τον γάμο μου μέχρι το κόκκινο χαλί των Όσκαρ».

Ανάμεσα στους παρευρισκομένους ήταν η Salma Hayek και ο σύζυγός της François-Henri Pinault, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Kering, στην οποία ανήκει η Balenciaga, καθώς και οι Eva Longoria, Tracee Ellis Ross, Kim Kardashian, Kendall Jenner, Joey King, Lisa Rinna, Lil Wayne, Storm. Reid, Tinashe, Brooklyn Beckham, Nicola Peltz, Natasha Lyonne, Elizabeth Banks, Rachel Sennott, Samara Weaving, Taylor Zakhar Perez και Meghann Fahy.

Οι περισσότεροι από αυτούς, βέβαια, το 2022, μόλις έναν χρόνο πριν, έμειναν με ανοιχτό στόμα όταν ο οίκος αποφάσισε ότι ήταν …εκπληκτική ιδέα να φωτογραφίσει για καμπάνια του παιδιά με θέμα BDSM. Πιο συγκεκριμένα , στις 22 Νοεμβρίου ο Οίκος Balenciaga ανέβασε δυο Instagram Stories στα οποία απολογείται για τις φωτογραφίες της καμπάνιας για την άνοιξη 2023 τις οποίες μετά τον σάλο κατέβασαν αμέσως. Ο κόσμος του Twitter έβαλε στο στόχαστρο τον οίκο μόδας κατηγορώντας τον για απαράδεκτες φωτογραφίες.

Στην καμπάνια της εμφανίζονται παιδιά που κρατούν αρκουδάκια που φορούσαν ιμάντες τύπου BDSM. Η καμπάνια ακολουθούσε την επίδειξη του Οίκου στην εβδομάδα μόδας στο Παρίσι.

Ο luxury Οίκος κατέβασε αμέσως τις φωτογραφίες, όμως αυτό δεν εμπόδισε τους χρήστες από το να κάνουν screenshots και να εκθέσουν τον οίκο στα social media και κυρίως στο Twitter.

Ο οίκος τότε έγραψε στην ανακοίνωσή του:

«Απολογούμαστε ειλικρινά για την οποιανδήποτε προσβολή που μπορεί να προκάλεσε η γιορτινή μας καμπάνια. Οι βελούδινες τσάντες με αρκουδάκια του οίκου μας δεν έπρεπε να διαφημιστούν από παιδιά σε αυτή την καμπάνια. Αφαιρέσαμε αμέσως την καμπάνια από όλες τις πλατφόρμες μας».

Ενώ σε άλλη ανάρτηση έγραψε: «Απολογούμαστε για την τοποθέτηση ανησυχητικών εγγράφων στην καμπάνια μας. Λαμβάνουμε πολύ σοβαρά αυτά τα θέματα και επιφυλασσόμαστε κάθε νομικού δικαιώματός μας απέναντι στα άτομα που ευθύνονται για τη δημιουργία του σετ και την τοποθέτηση μη εγκεκριμένων ειδών στη φωτογράφιση. Καταδικάζουμε απερίφραστα την παιδική κακοποίηση σε κάθε της μορφή. Είμαστε υπέρ της ασφάλειας και της ευημερίας όλων των παιδιών».